اجاق برقی صفحه ای آلتون مدل C203E

برند: آلتون

02155033580       گفتگو در واتس اَپ  

    10,890,000 تومان

    معرفی اجاق گاز توکار C203E آلتون

    این که بخواهیم برای چه فضایی چه نوع محصولی را انتخاب کنیم، می‌تواند بسیار مهم باشد. فرقی ندارد هدفمان خرید یا انتخاب اجاق گاز باشد یا سایر لوازم خانگی، باید در هر صورت محصولات مناسبی را نسبت به شرایطمان انتخاب کنیم. یکی از این موارد می‌تواند کاربری‌های مختلف نظیر اداری و… باشد. معمولا در برخی شرایط نیاز به استفاده از محصولاتی داریم که بتوان بدون کوچک‌ترین مشکل از آن‌ها استفاده کنیم. اجاق گاز توکار C203E آلتون یکی از این مواردی است که برخلاف ظاهر کوچکی که دارد، می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی برای کاربرانش داشته باشد. در اینجا به چند نمونه از امکانات و ویژگی‌های اجاق گاز توکار C203E آلتون اشاره خواهیم کرد تا با آن‌ها آشنا شوید. پس با آلتون همراه باشید.

    بهترین انتخاب برای محیط‌های اداری و کوچک

    در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که در بسیاری از مواقع نوع کاربری محصولات خانگی ممکن است کاملا متفاوت باشد. یعنی از آن‌ها همیشه برای اهداف خانگی استفاده نکنیم و بخواهیم این محصولات را برای محیط‌های اداری هم، به کار ببریم. طراحان گروه صنعتی آلتون، برای چنین شرایطی هم، محصولات کاملا مناسبی را تولید کرده‌اند. اجاق گاز توکار C203E آلتون می‌تواند برای محیط‌های اداری کاملا مناسب باشد. چرا که در وهله اول، فضای بسیار کمتری را اشغال کرده و کاملا مناسب چنین شرایطی است. ابعاد این محصول 30 در 51 سانتی‌متر است و به راحتی می‌تواند در تمام فضاهای کوچک، جا شده و نصب گردد.

    مورد بعدی که اجاق گاز توکار C203E آلتون تبدیل به یکی از بهترین موارد برای محیط‌های اداری و غیر خانگی کرده، بحث نوع منبع تغذیه آن است. این محصول با برق کار می‌کند و می‌تواند برای محیط‌هایی که دسترسی به گاز شهری ندارند، بسیار مناسب باشد. با این که امروزه اکثر اداره‌جات به گاز شهری دسترسی دارند، اما در هر حال ممکن است برخی از مراکز ترجیح بدهند از اجاق گاز برقی استفاده کنند. در چنین شرایطی، استفاده از اجاق گاز توکار C203E آلتون می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که فقط کافی است اجاق گاز توکار C203E آلتون را به برق شهری متصل کرده تا از آن استفاده نمایید. استفاده کردن از اجاق گاز توکار C203E آلتون هم بسیار آسان بوده و در ادامه به این موضوع هم، به طور کامل اشاره خواهیم کرد.

    آشنایی با جنس بدنه اجاق گاز توکار C203E آلتون

    اجاق گاز توکار C203E آلتون از یک شیشه سرامیکی مقاوم در برابر حرارت و ضربه ساخته شده است. به همین دلیل، می‌توانید به راحتی انواع ظروف خود را روی این اجاق گاز قرار داده و تمام پخت و پزهایتان را با اجاق گاز توکار C203E آلتون انجام دهید. این محصول 2 شعله داشته که می‌توانید از هر 2 آن‌ها برای پخت و پزهایتان، بهره‌مند شوید. وجود 2 شعله، می‌تواند برای تمام محیط‌های اداری و یا کوچک که نیازی به شعله‌های بیشتری نیست، کاملا مناسب باشد. لازم به ذکر است که شعله‌های اجاق گاز توکار C203E آلتون از نوع المنت‌های برقی بوده که زیر شیشه سرامیکی محصول قرار گرفته شده است. با روشن کردن شعله‌ها المنت‌ها داغ شده و حرارت لازم را برای پخت و پز غذاها ایجاد می‌کنند.

    یکی از مزایای وجود شیشه سرامیکی در اجاق گاز توکار C203E آلتون، آسودگی در تمیز کردن سطح آن است. معمولا در محیط‌های اداری و یا غیر خانگی، بحث نظافت، نیاز به زمان داشته که نباید طولانی باشد. یعنی محصول باید طوری طراحی شود که تمیز کردن سطح آن، نیاز به زمان زیادی نداشته باشد. از آنجایی که جنس بدنه اجاق گاز توکار C203E آلتون از یک شیشه سرامیکی ساخته شده است، تمیز کردن آن هم بسیار آسان بوده و نیاز به مدت زمان زیادی ندارد. یعنی می‌توانید هنگام کثیف شدن سطح اجاق گاز، محصول را از برق کشیده و سطح آن را با یک دستمال خیس تمیز کرده و آن را خشک کنید. سطح شیشه‌ای محصول، کار تمیز کردنش را برایتان بسیار آسان‌تر خواهد کرد.

    ایمنی بالا در اجاق گاز توکار C203E آلتون

    ایمنی یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی است که در محیط‌های اداری هم، اهمیت بالایی دارد. از آنجایی که اجاق گاز توکار C203E آلتون محصول برقی بوده و با گاز شهری کار نمی‌کند، از ایمنی بیشتری هم برخوردار است. البته این بدین معنا نیست که تمام محصولات گازسوز از ایمنی کمتری برخوردار هستند. بلکه تمام محصولات آلتون طوری طراحی شده‌اند که از لحاظ ایمنی، در سطح کاملا استانداری قرار دارند. منظور ما برای محیط‌های کاری بوده که استفاده از لوازم برقی می‌تواند ایمن‌تر از لوازم گازسوز باشد. به خاطر این که نیازی به رسیدگی و یا احتیاط بیش از حد نخواهد داشت. برای مثال، شعله‌های اجاق گاز توکار C203E آلتون گازی نبوده و بحث خاموش شدن شعله در آن هیچ معنی نخواهد داشت. یعنی تا زمانی که جریان برق برقرار باشد، شعله‌های اجاق گاز توکار C203E آلتون هم، کار خواهد کرد.

    آسودگی کار با اجاق گاز توکار C203E آلتون

    کار کردن با اجاق گاز توکار C203E آلتون به خاطر دلایل مختلفی، بسیار آسان است. در وهله اول باید بگوییم که دسترسی به برق شهری در اکثر جاها، بسیار آسان‌تر از دسترسی به گاز است. برای مثال، بسیاری از خودروهای کاروانی که داخل آن‌ها آشپزخانه‌ی بسیار کوچکی وجود دارد، اکثرا با برق کار می‌کنند. با این که می‌تواند کاروان‌ها را هم مجهز به کپسول‌های گاز کرد، اما از لحاظ ایمنی، چنین چیزی هرگز پیشنهاد نمی‌شود. استفاده از اجاق گاز توکار C203E آلتون برای چنین مواقعی، می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. یعنی کسانی که اهل ماجراجویی و سفر با کاروان خود هستند و می‌خواهند لذت خوردن غذای گرم را تجربه کنند، می‌توانند از اجاق گاز توکار C203E آلتون به نحو احسن بهره‌مند شوند.

    چرا که این محصول گازسوز نبوده و با برق کار می‌کند و فضای کمتری را هم در کاروان و یا هر محیط دیگری اشغال خواهد کرد. از طرفی دیگر، اگر در کاروان باز بوده و هوا بادی باشد، دیگری هیچ نگرانی برای خاموش شدن شعله‌ها وجود نخواهد داشت. اجاق گاز توکار C203E آلتون مجهز به یک صفحه نمایش تمام لمسی بوده که کار کردن با آن کار بسیار آسانی است. این صفحه نمایش، بلافاصله پس از نصب محصول به برق فعال شده و می‌توانید از آن استفاده کنید. یعنی می‌توانید برای روشن و خاموش کردن شعله و یا کم و زیاد کردن حرارتشان، از صفحه نمایش لمسی استفاده نمایید.

    مصرف بهینه در اجاق گاز توکار C203E آلتون

    اجاق گاز توکار C203E آلتون طوری طراحی شده است که از لحاظ مصرف انرژی کاملا به صرفه باشد. بدین معنا که در ساخت اجاق گاز توکار C203E آلتون از آخرین استانداردها استفاده شده است. همین موضوع باعث شده تا اجاق گاز توکار C203E آلتون با کمترین مصرف انرژی، بهترین بهره‌وری را برای کاربرانش داشته باشد. یعنی این محصول برای فراهم کردن انرژی لازم برای پخت و پزها، نیاز به برق بسیار زیادی نداشته و در دراز مدت موجب افزایش هزینه‌های برق‌تان نخواهد شد. بلکه می‌توانید مصرفی کاملا بهینه را از اجاق گاز توکار C203E آلتون انتظار داشته باشید.

    خدمات آلتون برای تمام مشتریان

    تمام مشتریان می‌توانند از خدمات همیشگی آلتون بهره‌مند شده و از آن‌ها استفاده نماید. این محصول داری 2 سال ضمانت‌نامه و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش است. همان‌طور که اشاره کردیم، تمام مشتریان می‌توانند از این امکانات بهره‌مند گشته و از آن‌ها استفاده نمایند. نصب تمام محصولات آلتون هم کاملا رایگان بوده و توسط بهترین افراد این مجموعه، در محل مورد نظر مشتریان انجام می‌گردد.

    مشخصات فنی
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    جنس صفحه اجاق گازسرامیک
    ابعاد اجاق گازطول 30 عرض 51 سانتی متر
    تعداد شعله اجاق گاز2 شعله
    قطعات اصلیایرانی
    قفل کودکدارد
    تایمردارد
    ضمانت2 سال

    کالاهای مرتبط