اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل SC518E

برند: آلتون

02155033580       گفتگو در واتس اَپ  

    13,860,000 تومان

    معرفی اجاق گاز توکار SC518E آلتون

    اجاق گاز توکار SC518E آلتون یک محصول بسیار باکیفیت و چندکاره، برای کسانی است که هم قصد استفاده از گاز و برق را به صورت هم‌زمان دارند. بدین معنا که این محصول، هم از انرژی برق و هم گاز می‌تواند بهره‌مند شود. بیشتر افراد تمایل دارند از گازهای رومیزی استفاده کنند که از چنین ویژگی برخوردار باشد. یعنی هر زمان که خواستند از جریان برق و در بسیاری از مواقع هم از گاز شهری، برای پخت و پزهایشان استفاده نمایند. اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم از لحاظ ظاهری بسیار زیبا بوده و هم کارایی زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم به چند نمونه از امکانات اجاق گاز توکار SC518E آلتون اشاره کنیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

    خلاقیت در طراحی و ساخت محصول

    همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم از جریان گاز و هم برق شهری بهره می‌برد. یعنی اگر با دقت به تصویر این محصول نگاه کنید، متوجه 2 المنت برقی در آن خواهید شد. این المنت‌ها در سمت راست محصول تعبیه شده‌اند. هر کدام از این المنت‌ها به صورت جداگانه با یک دیمر مکانیکی جهت تنظیم حرارت المنت برقی، کنترل می‌شوند. در مورد ویژگی‌ این المنت‌ها و همچنین شعله‌های اجاق گاز توکار SC518E آلتون بیشتر توضیح خواهیم داد. اما به طور کلی، این محصول از لحاظ ظاهری، طراحی زیبایی داشته و می‌تواند مناسب اکثر آشپزخانه‌ها باشد. افرادی که قصد دارند برای آشپزخانه‌شان، از یک محصول کاملا متفاوت و چندکاره استفاده کنند، می‌توانند اجاق گاز توکار SC518E آلتون را انتخاب نمایند.

    نوع چیدمان شعله‌ها در اجاق گاز توکار SC518E آلتون، به صورت کاملا خلاقانه انجام شده است. چرا که طراحان صنعتی آلتون هر دو المنت‌های برقی و شعله‌های گازی را از یکدیگر متمایز کرده‌اند. بدین معنا سمت چپ مربوط به شعله‌های گازی و سمت راست هم مربوط به المنت‌های برقی است. ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای سطح اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم توانسته یک هماهنگی بصری زیبایی در این محصول ایجاد کند. شبکه‌های چدنی اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم، رنگ تیره یا همان رنگ مشکی را داشته و طراحی محصول را زیبا‌تر کرده‌اند. تمامی ولوم‌ها هم در بخش مرکزی و پایین گاز قرار گرفته‌اند. این ولوم‌ها روی یک سپر حرارتی مقاوم در برابر حرارت تعبیه شده‌اند که دمای روی ولوم‌ها را به حداقل می‌رساند.

    جنس بدنه‌ مقاوم و متفاوت

    تولیدکنندگان آلتون برای این محصول از دو متریال متفاوت استفاده کرده‌اند. یعنی در بخش شعله‌های گازی، می‌توانیم شاهد یک استیل بسیار مقاوم در برابر حرارت، ضربه، خط و خش و… باشیم و در طرف برقی گاز هم شاهد جنسی متفاوت‌تر. چرا که روی سطح المنت‌های برقی از صفحه سرامیکی تشکیل شده‌ است. چنین ویژگی هم از لحاظ ظاهری، باعث زیباتر شدن گاز شده و هم کارایی آن را بسیار متفاوت‌تر می‌کند. ناگفته نماند که استیل استفاده شده در اجاق گاز توکار SC518E آلتون، کاملا ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و… دوام بالایی دارد. از طرفی دیگر، سطح سرامیکی اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم در برابر حرارت و… مقاوم بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

    آشنایی با ابعاد و اندازه محصول

    ابعاد اجاق گاز توکار SC518E آلتون 50 در 90 سانتی‌متر است. ابعاد این محصول تفاوت زیادی با سایر گازهای رومیزی آلتون ندارد. چرا که معمولا ابعاد این محصولات طبق یک استاندارد خاصی ساخته می‌شود. به همین دلیل، می‌توان از آن‌ها در انواع آشپزخانه‌ها با ابعاد مختلف کابینت‌ها استفاده کرد. کاربرانی که قصد دارند این محصول را برای آشپزخانه‌شان انتخاب نمایند، می‌توانند ابعاد ذکر شده را برای کابینت‌شان در نظر بگیرند. نصب اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم بسیار آسان بوده و نیازی به فضای زیادی در آشپزخانه‌تان نخواهد داشت. چرا که فقط کافی است ابعاد ذکر شده را برای کابینت آشپزخانه‌تان در نظر بگیرد و نگران نصب آن هم نباشید.

    مجهز به 5 مشعل گازی و برقی با توان حرارتی بالا

    اجاق گاز توکار SC518E آلتون دارای 5 مشعل متفاوت است. در بالا هم اشاره کریم که این محصول از 2 المنت برقی و 3 مشعل گازی ساخته شده است. یعنی هر زمان که قصد آشپزی با گاز شهری را داشته باشید، می‌توانید از شعله‌های گازی آن استفاده کنید. در شرایطی که بخواهید از سطح برقی گازتان استفاده کنید، می‌توانید با روشن کردن المنت‌های برقی اجاق گاز توکار SC518E آلتون، کار پخت و پزتان را به راحتی انجام دهید. در واقع چنین سبک طراحی، می‌تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. چرا که می‌توانید از هر منبع تغذیه‌ای که خواستید، برای پخت و پزتان استفاده کنید. هر کدام از این شعله‌ها و المنت‌ها هم ولوم‌ها مخصوص خودشان را برای تنظیم حرارت دارند.

    المنت‌های برقی اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم، مانند شعله‌های گازی این محصول، به راحتی قابلیت تنظیم حرارت را دارند. یعنی می‌توانید حرارت هر کدام از این المنت‌ها را به صورت جداگانه تنظیم کرده و آن را کم و زیاد کنید. اما شعله‌های گاز این محصول، از توان حرارتی کاملا مطلوبی برخوردار هستند. در اینجا توان حرارتی هر کدام از شعله‌ها را به طور دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد تا بیشتر با ویژگی‌هایشان آشنا شوید. توان حرارتی مشعل پلوپز اجاق گاز توکار SC518E آلتون، چیزی معادل 3.1 KW، مشعل بزرگ 2.3 KW و مشعل کوچک هم 1.2 KW است. با وجود چنین توان حرارتی بالا در مشعل‌های اجاق گاز توکار SC518E آلتون می‌توانید تمام کار پخت و پزتان را به راحتی انجام دهید.

    امکانات برتر و ایمنی بالا در اجاق گاز توکار SC518E آلتون

    اجاق گاز توکار SC518E آلتون دارای یک فندک تمام خودکار بوده که کار کردن با گاز را برایتان بسیار آسان‌تر خواهد کرد. چرا که به محض فشار دادن یکی از ولوم‌ها، شعله‌ها سریعا روشن خواهند شد. چنین ویژگی، می‌تواند کار کردن با اجاق گاز توکار SC518E آلتون را برای تمام کاربران بسیار آسان‌تر کند. چرا که دیگر هیچ نیازی به استفاده از کبریت و یا فندک و… برای گازتان را نخواهید داشت. از طرفی دیگر، سرعت تثبیت شعله‌های اجاق گاز توکار SC518E آلتون هم بالا بوده و با چند ثانیه نگه داشتن ولوم‌ها، سریعا تثبیت خواهند شد.

    این محصول همچنین دارای یک ترموکوبل تاپ تایم سریع بوده که ایمنی گاز را بالاتر می‌برد. بدین معنا که اگر یکی از شعله‌ها در اثر وزش باد و یا سر ریز شدن غذا خاموش شود، ترموکوبل سریعا جلوی جریان گاز را گرفته و آن را قطع خواهد کرد. به همین دلیل، استفاده از اجاق گاز توکار SC518E آلتون می‌تواند کاملا ایمن بوده و خیال تمام کاربرانش را راحت کند. سرعت عملکرد ترموکبول تاپ تایم نسبت به سایر ترموکوبل‌ها بالا بوده و می‌تواند چنین کار مهمی را بسیار سریع‌تر انجام دهد. یعنی سریع‌تر از ترموکوبل‌های دیگر، جریان گاز را هنگام خاموش شدن شعله‌ها، قطع کند.

    دارای رده مصرف انرژی A در اجاق گاز توکار SC518E آلتون

    این محصول دارای رده مصرف انرژی A بوده و می‌تواند با میزان مصرف انرژی گاز و همچنین برق، به صورت استاندارد کار پخت و پز را برایتان انجام دهد. این موضوع به خاطر در نظر گرفتن آخرین استانداردهای روز دنیا در ساخت اجاق گاز توکار SC518E آلتون بوده است. از این روی، دیگر نیازی به نگرانی بابت مصرف بسیار بالای انرژی در اجاق گاز توکار SC518E آلتون را نخواهید داشت.

    آلتون، همراه همیشگی شما

    اجاق گاز توکار SC518E آلتون دارای 24 ماه ضمانت‌نامه بوده و می‌توانید تا 2 سال با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. علاوه بر این 10 سال خدمات پس از فروش آلتون هم، شامل حال تمام مشتریان و همراهان همیشگی ما خواهد شد. نصب تمام محصولات آلتون کاملا رایگان بوده و توسط بهترین و مجرب‌ترین افراد این مجموعه، در محل مورد نظر مشتریان، انجام می‌گردد.

    مشخصات فنی
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    جنس صفحه اجاق گازشیشه و استیل
    ابعاد اجاق گازطول 90 عرض 50 سانتی متر
    تعداد شعله اجاق گاز5 شعله
    قطعات اصلیایرانی
    فندکدارد
    ترموکوپلدارد
    ضمانت2 سال