اجاق گاز مبله آلتون مدل MA3DW

اجاق گاز فر دار
برند: آلتون

02155033580       گفتگو در واتس اَپ  

    20,790,000 تومان

    معرفی اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون

    هر آشپزخانه‌ای نیاز به یک اجاق گاز خوب دارد. یعنی اجاق گازی که هم از لحاظ زیبایی و هم امکانات در سطح بالایی قرار داشته باشد. اجاق گازهای مبله یکی از مواردی هستند که میان کاربران استفاده‌های زیادی دارند. اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون یکی از محصولاتی است که هم از امکانات بالا و هم ظاهر زیبا برخوردار است. این محصول طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و تمامی امکانات مورد نیاز را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. وجود یک فر با فن گردش هوای داغ، پایه‌های استیل و مستحکم، تایمر دیجیتالی و… از جمله امکاناتی هستند که در اینجا به تمامی آن‌ها اشاره خواهیم کرد. پس برای اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

    زیبایی ظاهری و ابعاد استاندارد در محصول

    این محصول از طراحی زیبایی برخوردار است. در وهله اول می‌توان به رنگ سفید و زیبای این محصول اشاره کرد که می‌تواند برای هر آشپزخانه‌ای مناسب باشد. با این که انتخاب رنگ همیشه توسط مشتریان انجام می‌شود، اما رنگ سفید می‌تواند برای هر نوع سبک آشپزخانه‌ای مناسب باشد. برای مثال، برخی از افرادی که رنگ کابینت‌های آشپزخانه‌شان سفید و یا روشن است این محصول را انتخاب می‌کنند.

    برخی دیگر هم ممکن است این محصول را برای سبک‌های دیگر آشپزخانه‌شان خریداری نمایند. به طور کلی این موضوع کاملا بستگی به سلیقه مشتریان داشته و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ این محصول وجود ندارد. اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون ابعادی استاندارد داشته و برای تمام آشپزخانه‌هایی که دارای ابعاد و اندازه استاندارد هستند. می‌تواند کاملا مناسب باشد. ابعاد این محصول ۸۹,۵×۶۴×۸۹ سانتی‌متر است.

    مجهز به یک فر قوی با امکانات متنوع

    اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون دارای یک فر قوی برای پخت و پز انواع خوراکی‌هایی نظیر کیک، شیرینی، نان، پیتزا و… است. در این اجاق گاز همچنین می‌توان بهترین مرغ‌های بریان را با استفاده از سیستم جوجه گردان قوی آن پخت. در ادامه به این موضوع هم اشاره خواهیم کرد. با استفاده از این فر می‌توان بهترین خوراکی‌ها را پخت. چرا که این محصول دارای یک فن گردش هوای داغ است. وظیفه فن گردش هوای داغ پخش کردن یکسان حرارت به تمام نقاط فر است. در چنین شرایطی، همه جای خوراکی‌ها به صورت یکدست و کاملا بهینه خواهند پخت. این فر یک سیستم روشنایی هم داشته که می‌توان از در شیشه‌ای آن، فرایند پخت غذاها را رصد کرد.

    ۵ شعله مجزا با توان حرارتی بالا

    اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون دارای مشعل‌هایی با توان حرارتی بالا است. توان حرارتی بالا در اجاق گازها، کمک بسزایی در پخت بهتر غذاها خواهد کرد. در ابتدا مدت زمان پخت غذاها بسیار کاهش پیدا کرده و در نهایت خوراکی‌هایی که نیاز به حرارت بالا دارند، به بهترین شکل ممکن پخته خواهند شد. یکی دیگر از مواردی که می‌توان در مورد اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون اشاره کرد، جنس مشعل‌های آن است. این محصول دارای مشعل‌های ساباف (SABAF) ایتالیایی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارند. با استفاده از ۵ شعله مجزای اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون، می‌توان غذاهای متعددی را پخت که هر کدام برای ابعاد مجزایی از ظروف طراحی شده‌اند.

    دوام و مقاومت بالا در اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون

    در ساخت اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون از بهترین مواد اولیه و همچنین استانداردهای روز دنیا استفاده شده است. به همین دلیل، اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون طوری طراحی شده تا در درازمدت مقاومت و عمر بالایی داشته باشد. برای مثال، می‌توان به پایه‌های این محصول اشاره کرد که همگی از یک نوع استیل بسیار مقاوم در برابر ضربه و یا فشار ساخته شده‌اند. در ادامه ویژگی‌های پایه‌های اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون را هم بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد. این محصول همچنین دارای شبکه‌های چدنی بسیار مقاوم در برابر حرارت، ضربه، فشار، وزن بالا، خط و خش و… هستند. این شبکه‌های چدنی توانایی تحمل وزن انواع ظروف سنگین و قابلمه‌ها را خواهند داشت.

    مجهز به یک تایمر دیجیتالی برای شعله‌ها

    وجود یک تایمر دیجیتالی در اجاق گازها باعث می‌شود تا فرایند پخت و پز غذاها بسیار آسان‌تر شود. از آنجایی که اکثر ما ممکن است بنا به دلایل مختلف، خاموش کردن به موقع شعله‌ها را فراموش کنیم، نیاز به یک تایمر خواهیم داشت. کار کردن با تایمر دیجیتالی اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون بسیار آسان است. فقط کافی است که مدت زمان غذای مورد نظرتان را مشخص کرده و سپس همان را در تایمر دیجیتالی اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون تنظیم کنید. پس از آن‌ که مدت زمان پخت غذایتان فرا برسید، تایمر دیجیتالی به صدا درآمد و شما را مطلع خواهد کرد. سپس می‌توانید شعله‌ها را کاملا به موقع خاموش کنید.

    آشنایی با ویژگی‌های اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون

    برای اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون امکانات متعددی در نظر گرفته شده است که در بالا به چند مورد از آن‌ها اشاره کردیم. یکی دیگر از این امکانات که می‌تواند کمک بسزایی در تمیز کردن سطح گاز کند، پوشش لعابی و آسان‌ تمیز شونده اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون است. با وجود چنین پوشش لعابی، دیگر هرگز نگران تمیز ماندن سطح اجاق گازتان نخواهید بود. یعنی در صورت سرریز شدن غذا و یا تجمع مواد چرب روی سطح گازتان، نگران چسبیدن آن‌ها و یا پاک شدنشان نخواهید بود.

    چرا که به راحتی از روی سطح گازتان پاک خواهند شد. یکی دیگر از امکاناتی که در این محصول وجود دارد، یک ترموکوبل برای ایمنی بالای محصول است. با وجود ترموکوبل در این اجاق گاز، در صورت خاموش شدن ناگهانی یکی از شعله‌ها، جریان گاز سریعا قطع خواهد شد. این محصول همچنین دارای یک شیشه دو جداره و جدا شونده و همچنین فن گردش هوای داغ است. فندک خودکار این محصول هم با فشار دادن یکی از ولوم‌ها، سریعا وارد عمل شده و شعله‌ها را روشن خواهد کرد.

    پخت بهترین مرغ‌ها بریان در اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون

    اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون دارای ۲ عدد سیستم جوجه گردان مجزا بوده که می‌تواند برای پخت انواع مرغ‌های بریان بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید به صورت هم‌زمان با هم، ۲ عدد مرغ را در این سیستم جوجه گردان قوی قرار داده و سپس بهترین مرغ بریان را بپزید. موتور این سیستم جوجه گردان، بسیار قوی بوده و هر نوع مرغی را به راحتی در حالت چرخش در خواهد آورد. با سیستم چرخشی جوجه گردان‌های اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون، مرغ‌ها به خوبی خواهند پخت. از طرفی دیگر،‌ فن گردش هوای داغ هم به خوبی کمک خواهد کرد تا همه جای مرغ به طور یکسان بپزد.

    پایه‌های مقاوم از جنس استیل و قابل تنظیم

    در بالا هم اشاره کردیم که اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون دارای پایه‌هایی مقاوم از جنس استیل است. استیل در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل طراحان آلتون جنس استیل را برای ساخت پایه‌های اجاق گاز در نظر گرفته‌اند. چرا که به مرور زمان و با جابه‌جایی‌های مکرر، به راحتی دچار مشکل و یا آسیب نخواهد شد. از طرفی دیگر، این پایه‌ها قابل تنظیم بوده و می‌توانند با سطح کابینت‌های آشپزخانه‌ به راحتی تنظیم و سپس تراز شوند.

    با اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون بهینه مصرف کنید

    این محصول طوری طراحی شده است تا بتوانند با مصرف استاندارد گاز شهری، توان حرارتی مشعل‌ها و همچنین فر را تامین نماید. به همین دلیل مصرف انرژی اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون در سطح A قرار دارد. یعنی برای تامین توان حرارتی بالای مشعل‌ها و همچنین فر اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون، نیاز به مصرف بیش از حد گاز شهری نخواهد داشت. انتخاب این محصول می‌تواند برای کسانی بسیار مناسب باشد که روی مصرف گاز شهری‌شان اهمیت زیادی قائل هستند.

    آشنایی با خدمات آلتون

    اجاق گاز مبله MA۳DW آلتون دارای ۲۴ ماه ضمانت‌نامه و همچنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. نصب تمام محصولات آلتون به صورت رایگان بوده و توسط بهترین افراد این مجموعه، در محل مورد نظر مشتریان انجام می‌گیرد.

    مشخصات فنی
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    جنس صفحه اجاق گازاستیل
    ابعاد اجاق گازطول 90 عرض 90 قطر 65 سانتی متر
    تعداد شعله اجاق گاز5 شعله
    قطعات اصلیایرانی
    فندکدارد
    ترموکوپلدارد
    ضمانت2 سال

    کالاهای مرتبط