فر توکار برقی آلتون مدل V306W

برند: آلتون
20,350,000 تومان

وقتی صحبت از یک آشپزخانه زیبا به میان می‌آید محال است که نقش مهم فر در آن نادیده گرفته شود. کسانی که خوش ‌سلیقه هستند می‌دانند که تهیه فری که هم زیبا باشد و هم کارایی بالایی داشته باشد کمی سخت است. اما برند نام‌آشنای آلتون هر دوی این ویژگی‌ها را در کنار هم دارد. ما در اینجا به بررسی امکانات فر توکار V306W آلتون خواهیم پرداخت.

برند آلتون، زیبایی و کارایی در کنار هم
آلتون یکی از بهترین برندهای بازار است که چندین سال تجربه در ساخت و طراحی بهترین فر  و اجاق گازهای روز دنیا را دارد. یکی از مزیت‌های انتخاب این برند داشتن کارایی و امکانات زیاد در کنار ظاهری جذاب و بسیار زیباست. چرا که شما با خرید محصولی نظیر فر توکار V306W آلتون با یک تیر دو نشان زده و محصولی را می‌خرید که هم زیبایی دو چندان به آشپزخانه شما می‌بخشد و هم امکانات بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فر توکار V306W یک مجموعه از امکانات بی‌نظیر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید همیشه یک میزبان خوب برای مهمان‌هایتان باشید و برای خودتان هم بهترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را درست کنید. از آنجایی که کار کردن با این فر بسیار راحت است و برخی از ویژگی‌های هوشمند آن که در بالا اشاره کردیم، کارایی‌اش را آسان‌تر می‌کند گزینه مناسبی برای اکثر افراد خوش سلیقه به شمار می‌آید. زیبایی این فر می‌تواند جلوه‌ای نو به فضای آشپزخانه‌تان ببخشد، چرا که رنگ جذاب آن همیشه باعث شگفتی‌تان شده و حس رضایت خرید محصول را تا سالیان سال به شما القا خواهد کرد.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نحوه عملکرد فربرقی
ابعاد فرطول 59 عرض 59 عمق 57 سانتی متر
تعداد برنامه پخت10 برنامه پخت
جوجه گرداندارد
ظرفیت فر72 لیتر
حس گر پخت (Meat Probe)دارد
فن خنک کنندهدارد
برنامه یخ زداییدارد
سیستم ایمنی خودکاردارد
فن کانوکشندارد
ریل تلسکوپیدارد
نوع کنترل پنللمسی
ضمانت2 سال

کالاهای مرتبط