فر توکار برقی آلتون مدل V901B

برند: آلتون
23,870,000 تومان

گاهی اوقات انتخاب یک محصول خوب نه تنها زیبایی خاصی به خانه و آشپزخانه‌تان می‌بخشد، بلکه کارایی و امکانات بی‌نظیر آن باعث می‌شود سطح بی‌نظیری از رضایت را تجربه کنید. برند آلتون یکی از نمونه‌های بارزیست که به شما چنین حسی القا می‌کند. فر توکار V901 آلتون یکی از مدل‌هاییست که قصد داریم آن را بررسی کنیم.

آلتون بهترین انتخاب برای خانم‌های خانه‌دار
ظرفیت فر توکار V901B آلتون 95 لیتر است که مناسب خانم‌های خانه‌دار و تمام سرآشپزهای ماهریست که می‌خواهند در آشپزخانه‌شان یک فر تمام عیار و حرفه‌ای داشته باشند. این فر بسیار عالی می‌تواند بهترین گزینه برای پخت غذاهای خوشمزه و همچنین شیرینی و کیک پزی باشد. در ساختفر V901B  آلتون از بهترین و به روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده است تا شما بتوانیدبهترین خوراکی‌ها را با این فر بی‌نظیر بپزید.

ابعاد فر توکار V901 آلتون

ابعاد فر توکار V901 آلتون بسیار بزرگ بوده و شما می‌توانید چیزی حدود دو برابر فرهای معمولی انواع خوراکی‌ها را داخل فر بپزید. محفظه 40 در 10 سانتی متری فر به شما یک فضای کامل بزرگ و جادار برای پخت و پز انواع خوراکی را فراهم می‌کند. بدین معنا که می‌توانید هم زمان چند خوراکی مختلف را در آن بپزید. برای مثال در برخی مواقع نظیر میهمانی‌ها و جشن‌های تولید شما می‌توانید هم زمان داخل آن هم شیرینی و هم پیتزا، کیک و… بپزید. فر توکار V901 آلتون برای کسانی که قنادی دارند و می‌خواهند بهترین شیرینی‌ها را با آن تجربه کنند بهترین گزینه مناسب برای خرید است.
برای کارهای قنادی و شیرینی پزی شما می‌توانید از قالب‌های بزرگ 23 و یا 25 سانتی متری در کنار هم استفاده کنید. جالب است بدانید که داخل این فر حتی 4 عدد قالب 21 سانتی متری هم به راحتی جا می‌شوند. حتی طول 90 سانتی متری این فر هم به شما قابلیت استفاده از 2 قالب 30 سانتی متری را هم فراهم می‌کند. چنین چیزی می‌تواند زمان پخت غذاها، خوراکی‌ها و شیرینی‌ها را به حداقل برساند. برای مثال اگر قصد داشتید در آن برای میهمانانتان چند عدد پیتزا درست کنید، می‌توانید تا 4 عدد پیتزا را داخل آن به صورت هم‌زمان درست کنید. در چنین شرایطی مجبور نخواهید بود آن‌ها را به صورت تکی درست کرده و زمان و انرژی زیادی را برای همه‌شان صرف کنید.
نمایشگر دیجیتالی تمام لمسی

فرV901B آلتون دارای یک نمایشگر دیجیتالی کاملا لمسیست که از طریق آن می‌توانید کارهای متفاوتی انجام بدهید. برای مثال می‌توانید 10 عملکرد طبخ مختلف پخت را از این طریق انتخاب کنید. شما همچنین قادر خواهید بود دمای فر و یا انتخاب مجزای المنت‌های بالایی و پایینی را از این طریق انتخاب کنید. روی این صفحه نمایشگر یک قفل کودک وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن هم استفاده کنید.

فن گردش هوای داغ
بهترین و اصولی‌ترین فر باید قابلیت گردش هوای داغ را داشته باشد. اگر بخواهیم تنور‌های گنبدی شکل قدیمی را مثال بزنیم، نان و اکثر خوراکی‌ها به خاطر گنبدی شکل بودنشان بسیار خوب می‌پختند. چرا که هم از سمت کف تنور گرما به نان می‌رسید و هم سمت بالا به دلیل گنبدی بودن حالت چرخشی گرما. این موضوع در فرهای تمام برقی آلتون هم به خوبی پیاده سازی شده است. چرا که بدون نیاز به حالت گنبدی بودن داخل فر، یک فن گردش هوای داغ چنین کاری را به خوبی و به نحو احسن انجام می‌دهد. وقتی که فن گردش هوای داغ دمای المنت‌های را به طور یکنواخت در فر پخش کند، غذاهایی نظیر پیتزا، کیک و … به خوبی پخته می‌شوند و زیر و روی آن‌ها هم خام و نپخته باقی نمی‌ماند.
درب سه جداره شیشه‌ای

فر V901Bآلتون دارای درب سه جداره شیشه‌ایست که کار عایق گرمایشی را به خوبی اعمال می‌کند. این شیشه محکم و مقاوم سه جداره باعث می‌شود گرما به خوبی داخل فضای فر مانده و پرت گرمایی کمتر شود. از طرف دیگر جداره بیرونی فر هم به شدت داغ نشده و موجب آسیب رساندن به دست هم نخواهد شد.
سیستم ذخیره برنامه دلخواه
علاوه بر 10 عملکرد طبخ مجزای پخت، ممکن است شما عملکرد طبخ خاص خودتان را برای پخت غذا و یا خوراکی داشته باشید. در چنین شرایطی پس از اعمال تنظیمات نهایی با لمس کردن دکمه ذخیره برنامه کارتان برای دفعات بعد بسیار آسوده‌تر خواهد شد. چرا که پس از روشن کردن فر اگر همان دکمه را دو بار لمس کنید برنامه‌ای که ذخیره کرده‌اید مجددا نمایان خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.
فر توکار V901 آلتون بهترین گزینه برای پختن مرغ و گوشت
فر توکار V901 آلتون دو عدد جوجه گردان حرفه‌ای با یک موتور بسیار قوی دارد. این سیستم برای کسانی که عاشق درست کردن مرغ بریان برای میهمانی‌های خود هستند بسیار مناسب است. چرا که می‌‌توانید به طور همزمان دو عدد مرغ را بریان کرده و از آن لذت ببرید. اگر علاقه به پخت استیک داشتید، سنسور حسگر پخت گوشت و یا همان Meat Probe به شما کمک خواهد کرد بهترین درجه پخت گوشتتان را پیدا کرده و یک استیک خوشمزه درست کنید. چرا که این حسگر قادر است داخل گوشت فرو رفته و درجه حرارت آن را برایتان نشان بدهد.
فن خنک‌ کننده اتوماتیک
پس از اتمام هر پخت و پز در فر توکار V901 آلتون یک فن به صورت کاملا اتوماتیک شروع به خنک کردن فضای داخل فر می‌کند. این سیستم کاربردی و ضروری باعث می‌شود تا هم فضای آشپزخانه‌تان سریعا به حالت عادی بازگشته و زیاد از حد گرم نشود و هم آسیب‌های جدی به بُرد الکترونیکی فر نرسد. چرا که همگی خوب می‌دانیم گرمای بیش از حد دشمن قطعات الکترونیکی است. اما خوشبختانه این فن خنک کننده اتوماتیک می‌‌تواند جلوی این آسیب‌ها را به راحتی بگیرد.
سیستم ایمنی خودکار
در صورت بروز هرگونه ایراد و یا خطاهای اساسی در فر که می‌تواند منجر به اتفاقات خطرناک شود، سیستم ایمنی خودکار فر سریعا دست به کار شده و آن را از کار می‌اندازد تا اتاق خاصی برایتان نیفتد. فر توکار V901 آلتون همچنین دارای پوشش داخلی آسان تمیز شونده است که کاری تمیز کردن آن را برایتان بسیار راحت‌تر می‌کند. بدین معنا که نیازی نیست ساعت‌ها زمان برای سابیدن داخل فر با مواد شوینده بسیار خطرناک کنید. بلکه مواد چرب از روی این پوشش به راحتی قابل شست و شو و پاک شدن هستند.
درب این فر دارای یک لولای آرام بند یا (soft close) است. یعنی هنگام بستن آن نگران کوبیده شدن در و یا شکستن شیشه‌اش را نخواهید داشت. به خاطر این که درب آن به راحتی بسته می‌شود. یکی دیگر از امکانات جالب فر توکار V901 آلتون سیستم پخت سریع غذا یا همان Speed Cook است. با این سیستم درجه حرارت فر به سرعت افزایش یافته و زمانی که به دمای ایده‌آل رسید می‌توانید غذا و یا خوراکی‌تان را داخل فر بگذارید تا در کمترین زمان ممکن بپزد.
کلام آخر
اگر قصد دارید یک قنادی نقلی و خوب راه‌اندازی کنید و یا علاقه زیادی به شیرینی‌پزی دارید و چه بسا دلتان می‌خواهد یک فر بسیار حرفه‌ای در آشپزخانه‌تان داشته باشید، فر توکار V901 آلتون بهترین گزینه مناسب برایتان محسوب می‌شود. چرا که هم قادر خواهید بود با آن بهترین شیرینی‌ها و کاپ کیک‌ها را بپزید و کسب‌وکار خودتان را راه بیندازید و هم انواع غذاهایی که نیاز به یک فر حرفه‌ای دارد را با آن تجربه کنید.فر توکار V901Bآلتون یک همراه همیشگی برای آشپزخانه‌تان خواهد بود.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نحوه عملکرد فربرقی
ابعاد فرطول 90 عرض 60 عمق 55 سانتی متر
تعداد برنامه پخت10 برنامه پخت
جوجه گرداندارد
ظرفیت فر95 لیتر
حس گر پخت (Meat Probe)دارد
فن خنک کنندهدارد
برنامه یخ زداییدارد
سیستم ایمنی خودکاردارد
فن کانوکشندارد
ریل تلسکوپیدارد
قفل کودکدارد
تایمردارد
نوع کنترل پنللمسی
ضمانت2 سال