اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل SG518

برند: آلتون

02155033580       گفتگو در واتس اَپ  

    9,460,000 تومان

    معرفی گاز توکار SG518 آلتون

    گاز توکار مدل SG518، یکی از بهترین محصولات رومیزی آلتون به شمار می‌آید. این گاز از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و می‌تواند تمام انتظارات مشتریان و کاربران را برآورده کند. بهره‌مند شدن از بهترین استانداردهای ملی و روز دنیا در ساخت این محصول، باعث شده تا گاز توکار SG518 آلتون، از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همین موضوع امکان رقابت محصولات آلتون با تمام محصولات درجه یک بازار را فراهم کرده است. این محصول ایرانی با تکیه بر سال‌ها تجربه بهترین مهندسان و طراحان صنعتی، توانسته رضایت کاربرانش را به خوبی جلب کند. در این مطلب به چند نمونه از امکانات گاز توکار SG518 آلتون اشاره خواهیم کرد تا به خوبی با آن‌ها آشنا شوید. پس برای اطلاعات بیشتر، با آلتون همراه باشید.

    ویژگی‌های ظاهری و طراحی گاز توکار SG518 آلتون

    گاز توکار SG518 آلتون طراحی زیبایی داشته و به صورت کاملا استاندارد ساخته شده است. یعنی از لحاظ طراحی کاملا استاندارد بوده و می‌تواند در هر آشپزخانه‌ای نصب گردد. برای مثال، می‌توانیم شاهد وجود شعله پلوپز در مرکز گاز و همچنین وجود 4 شعله دیگر در کنار مشعل پلوپز باشیم. این یکی از طراحی‌های ساده و کاملا استاندارد گازها بوده که طراحان صنعتی آلتون، برای گاز توکار SG518 آلتون در نظر گرفته‌اند. البته تنوع گازهای رومیزی آلتون، از لحاظ طراحی بالا بوده و محدود به یک یا چند طرح نمی‌شود. با سر زدن به وب‌سایت ما و بررسی گازهای رومیزی آلتون، خودتان متوجه این موضوع خواهیدشد. اما گاز توکار SG518 آلتون به خاطر استفاده از استیل مقاوم، رنگ نقره‌ای بسیار زیبایی دارد.

    برای شبکه‌های چدنی گاز توکار SG518 آلتون هم، رنگ مشکی در نظر گرفته شده است. ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای سطح گاز، یک هماهنگی بصری زیبایی را اجاد کرده است. همین موضوع باعث شده تا بتوان این محصول را با اکثر لوازم آشپزخانه ست کرد. از طرفی دیگر، شما برای هر سبک طراحی آشپزخانه‌ هم، می‌توانید از این محصول، به نحو احسن استفاده نمایید. چرا که نمای این گاز برای اکثر سبک‌های آشپزخانه مناسب بوده و هیچ محدودیتی در انتخاب آن وجود ندارد. طراحی ولوم‌های گاز توکار SG518 آلتون هم به همان شکل استاندارد در نظر گرفته شده است. چرا که تمام ولوم‌ها در بخش مرکزی و پایین گاز تعبیه شده‌اند. این ولوم‌ها توسط یک سپر حرارتی مقاوم در برابر حرارت محافظت می‌شوند که در ادامه راجع به آن توضیح خواهیم داد. ناگفته نماند که ابعاد این گاز 50 در 90 سانتی‌متر است.

    جنس بدنه، میزان مقاومت و دوام محصول

    همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، گاز توکار SG518 آلتون از یک استیل بسیار مقاوم ساخته شده است. این استیل، ایمنی گاز توکار SG518 آلتون را در برابر، ضربه، وزن سنگین، خط و خش و حرارت بالا، افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر، یکی از ویژگی‌های بارز استیل، دوام بالای آن در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی است. یعنی در مقایسه با آهن، فولاد و سایر فلزات، استیل می‌تواند مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی داشته باشد. از این روی، گروه صنعتی آلتون، برای بدنه این محصول هم، جنس استیل را در نظر گرفته‌اند که از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار باشد. البته این بدین معنا نیست که سایر محصولات دوام و طول عمر بالاتری ندارند. چرا که حتی سایر گازهای ساخته شده از شیشه سکوریت آلتون هم از چنین ویژگی برخوردار هستند.

    اما به طور کلی بحث انتخاب جنس بدنه محصول، کاملا بستگی به سلیقه مشتریان دارد. یعنی این مشتریان هستند که تصمیم می‌گیرند کدام محصول را انتخاب نمایند. اما به طور کلی، تمامی گازهای آلتون از لحاظ دوام و ماندگاری استانداردهای لازم را دریافت کرده و می‌توانند خیال تمام مشتریان را راحت کنند. نکته دیگری که در مورد مقاومت و دوام بالای این محصول وجود دارد، جنس شبکه‌های آن است. چرا که گاز توکار SG518 آلتون از شبکه‌های چدنی بسیار مقاوم در برابر حرارت، وزن بالا و… برخوردار است. همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند با خیال راحت انواع قابلمه‌ها و ظروف سنگین‌شان را بدون کوچک‌ترین نگرانی روی سطح چدنی شبکه‌ها قرار بدهند. از طرفی دیگر، سپر حرارتی گاز توکار SG518 آلتون هم، از انتقال حرارت بالا به ولوم‌ها جلوگیری می‌کند.

    ویژگی‌ شعله‌های گاز توکار SG518 آلتون

    گاز توکار SG518 آلتون از 5 شعله با توان حرارتی بسیار بالایی برخوردار است. بدین معنا که می‌توانیم انتظار بالایی از تمام شعله‌های آن داشته باشیم. یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در هر اجاق‌ گازی، بحث توان حرارتی آن است. چرا که هر چقدر توان حرارتی شعله‌های اجاق گاز بالاتر باشد، مدت‌زمان آشپزی هم کمتر شده و میزان مصرف گاز هم کاهش می‌یابد. این یکی از ویژگی‌هایی بارزی است که شامل حال گاز توکار SG518 آلتون هم می‌شود. در این جا به طور مجزا توان حرارتی هر کدام از شعله‌های گاز توکار SG518 آلتون را برایتان معرفی خواهیم کرد تا بیشتر با ویژگی‌هایشان آشنا شوید. در ابتدا باید بگوییم که توان حرارتی مشعل پلوپز چیزی معادل 3.1 KW است.

    توان حرارتی شعله‌های دیگر هم عبارت است از:‌ مشعل بزرگ 2.3 KW، مشعل متوسط 1.75 KW و مشعل کوچک هم چیزی معادل 1.2 KW است. طبیعی است که با وجود چنین شعله‌هایی، هیچ مشکلی از لحاظ تامین انرژی لازم برای انواع پخت و پزهایمان را نداشته باشیم. چرا که این محصول طوری طراحی شده است تا بتوانند تمام انتظارات کاربرانش را به خوبی برآورده کند. این در حالی است که گاز توکار SG518 آلتون این کار را با مصفر کاملا بهینه انجام می‌دهد. یعنی بحث تامین انرژی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا، برای گاز توکار SG518 آلتون در نظر گرفته شده است. چنین ویژگی یعنی حداکثر توان مصرفی، بدون کوچک‌ترین اصرف در مصرف گاز که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

    ایمنی و امکانات ایده‌آل در گاز توکار SG518 آلتون

    گاز توکار SG518 آلتون دارای بهترین امکانات از لحاظ ایمنی است. چرا که بحث ایمنی یکی از بالاترین اولویت‌های مهندسان گروه صنعتی آلتون برای تمام لوازم گازسوز بوده است. این ویژگی شامل حال گاز توکار SG518 آلتون هم می‌شود. چرا که می‌توانیم به یک ترموکوبل تاپ تایم سریع در گاز توکار SG518 آلتون اشاره کنیم. یکی از مهم‌ترین وظایف ترموکوبل قطع کردن جریان گاز، هنگامی است که یکی از شعله‌ها به طور ناگهانی خاموش شود. در واقع با این کار، جریان گاز قطع شده و جلوی حوادث بسیار زیادی گرفته می‌شود. حالا ترموکوبلی که از نوع تاپ تایم باشد، می‌تواند از سرعت عملکرد بالایی برای قطع کردن به موقع جریان گاز، برخوردار باشد.

    یکی دیگر از مواردی که در مورد ایمنی گاز توکار SG518 آلتون صدق می‌کند، بحث راحتی استفاده از ولوم‌های آن است. در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که تمام ولوم‌ها توسط یک سپر حرارتی مقاوم در برابر حرارت بالا، محافظت می‌شود. در چنین شرایطی، دیگر حرارت بالا به راحتی به ولوم‌ها نفوذ نکرده و باعث داغ شدن بیش از حد آن‌ها نخواهد شد. در نتیجه، شما می‌توانید با خیال راحت ولوم‌ها را لمس کرده و حرارت شعله‌ها را هنگام آشپزی کردنتان، کم و زیاد کنید. از دیگر امکانات گاز توکار SG518 آلتون، می‌توان به یک فندک تمام خودکار اشاره کرد. این فندک با فشار دادن یکی از شعله‌ها، سریعا عمل کرده و شعله مورد نظر را روشن خواهد کرد. سرعت تثبیت شعله‌ها هم، بالا بوده و با چند ثانیه نگه داشته ولوم‌ها سریعا تثبیت خواهد شد.

    مصرف بهینه و به‌صرفه در گاز توکار SG518 آلتون

    همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، گاز توکار SG518 آلتون می‌تواند مصرف کاملا بهینه‌ای داشته باشد. چرا که رده مصرفی انرژی این محصول A بوده و می‌تواند میزان مصرف انرژی کاملا استانداردی داشته باشد. چرا که در ساخت این محصول تمام نکات استاندارد رعایت شده و در آن هیچ گونه پرتی گاز وجود ندارد.

    خدمات آلتون برای تمام مشتریان

    گاز توکار SG518 آلتون مانند سایر محصولات این برند از 24 ماه ضمانت‌نامه برخوردار است. تمام مشتریان می‌توان از 10 سال خدمات پس از فروش آلتون هم بهره‌مند شوند. نصب تمام محصولات آلتون هم رایگان بوده و توسط افراد مجرب این مجموعه انجام می‌شود.

    مشخصات فنی
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    جنس صفحه اجاق گازاستیل
    ابعاد اجاق گازطول 90 عرض 50 سانتی متر
    تعداد شعله اجاق گاز5 شعله
    قطعات اصلیایرانی
    فندکدارد
    ترموکوپلدارد
    ضمانت2 سال