سینک ظرفشویی آلتون مدل SR1201 روکار

برند: آلتون
*

02155033580       گفتگو در واتس اَپ  

    5,940,000 تومان

    معرفی سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون

    یکی از مهم‌ترین مواردی که در تمام آشپزخانه‌ها می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد، انتخاب سینک باکیفیت است. تمام آشپزخانه‌ها نیاز به یک محیط مخصوص شست و شو دارند که امروزه همگی آن را با نام سینک می‌شناسیم. طراحی سینک‌های ظرف‌شویی طی دهه‌های اخیر بسیار تغییر پیدا کرده است. یکی از رایج‌ترین، کاربردی‌ترین و زیباترین نوع آن‌ها، سینک‌های استیل است. سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون یکی از این مواردی است که کاربرد بسیار زیادی برای آشپزخانه‌تان خواهد داشت. این محصول علاوه بر دوام، کیفیت و کارایی بالایی که دارد،‌ می‌تواند جلوه زیبایی به آشپزخانه‌تان ببخشد. در اینجا به چند نمونه از ویژگی‌ها و امکانات سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

    سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون؛ دارای ظاهری زیبا برای آشپزخانه‌ها

    همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، طی دهه‌های اخیر طراحی سینک‌های ظرف‌شویی دستخوش تغییرات زیادی شده است. یکی از بهترین نمونه‌ها در سینک‌های ظرف‌شویی، نسخه دوقلوی آن‌ها است. یعنی در گذشته اکثر سینک‌ها فقط یک لگن داشتند که فضای زیادی در اختیار کاربران قرار نمی‌گرفت. اما امروزه می‌توانیم شاهد سینک‌های دوقلویی باشیم که 2 لگن مجزا دارند. سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون یکی از نمونه‌های سینک‌های دوقلو بوده که فضای بیشتری را برای شست و شو، در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. یعنی شما می‌توانید هر کدام از لگن‌های سینک را برای کاری مجزا در نظر بگیرید. برای مثال،‌ یکی از لگن‌ها را برای شست و شوی ظرف‌ها و لگن دیگری را هم برای آبکشی آن‌ها اختصاص دهید. انتخاب نوع استفاده از لگن‌های دوقلوی سینک، به نیاز کاربران بستگی خواهد داشت.

    یکی از مواردی که در طراحی سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون وجود دارد، ظاهر زیبای آن است. این محصول به خاطر نوع جنسی که دارد،‌ بسیار زیبا است. در واقع سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون از یک نوع استیل بسیار مقاوم ساخته شده است که جلو آن را هم، زیباتر کرده است. رنگ نقره‌ای موجود در سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، می‌تواند ظاهر هر آشپزخانه‌ای را زیباتر کند. رنگ نقره‌ای یکی از رایج‌ترین رنگ‌هایی است که به وفور در انواع لوازم آشپزخانه استفاده می‌شود. ست کردن سایر لوازم آشپزخانه‌ها با رنگ نقره‌ای یا جنس استیل، کار بسیار آسانی بوده و محدودیت خاصی در آن وجود ندارد. از طرفی دیگر، انتخاب جنس استیل، می‌تواند برای تمامی سبک‌های آشپزخانه‌ها هم، کاملا مناسب باشد.

    آشنایی با ویژگی‌ها و طراحی لگن‌ها و تخته ساطور سینک

    طراحی سینک‌های ظرف‌شویی بسته به نوع نیاز و سلیقه مشتریان می‌تواند متفاوت باشد. طراحان گروه صنعتی آلتون، با در نظر گرفتن این موضوع، تنوع محصولات بیشتری را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. بدین معنا که می‌توانید خودتان انتخاب کنید، لگن‌ها در سمت راست تخت ساطور قرار بگیرند و یا می‌خواهید در سمت چپ آن باشند. این موضوع بستگی به نوع طراحی آشپزخانه و کابینت‌هایتان خواهد داشت. برای مثال، ممکن است در برخی شرایط، طراحی کابینت آشپزخانه‌تان به نوعی باشد که باید حتما لگن‌های سینک‌تان در سمت راست یا چپ تخته ساطور قرار بگیرد. در هر دو حالت، آزادی عمل کاملی در انتخاب سینک‌های ظرفشویی آلتون خواهید داشت. برای مثال، لگن‌های سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، در سمت راست تخته ساطور قرار دارند.

    در نتیجه، اگر نوع طراحی آشپزخانه و یا کابینت‌هایتان به نوعی است که باید حتما لگن‌های سینک‌تان در سمت راست قرار بگیرد، می‌توانید سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون را انتخاب کنید. تخته ساطور سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون هم، برایتان کاربردهای زیادی خواهد داشت. برای مثال، می‌توانید برای شست و شوی گوشت، مرغ، سبزیجات و میوه‌ها از تخته ساطور سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون استفاده نمایید. وجود تخته ساطور در سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، فضای کافی در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید به طور هم‌زمان از لگن‌های سینک‌تان،‌ استفاده‌های دیگری کنید. ناگفته نماند که ابعاد کلی این سینک 120 در 60 سانتی‌متر بوده و عمق لگن‌ها هم 20 سانتی‌متر و حجمشان 30 لیتر است.

    چه لوازم جانبی در سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون وجود دارد؟

    با انتخاب این محصول، از لوازم جانبی دیگری هم برخوردار خواهید شد که کاربردهای زیادی برایتان خواهد داشت. مجموعه آلتون برای تمام مشتریان خود، لوازم جانبی متعددی در نظر گرفته است تا همگی بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. برای مثال، می‌توانیم به یک پیشبند آشپزی اشاره کنیم که داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون قرار دارد. هنگام شست و شوی ظروف، وجود یک پیشبند آشپزی تا حد بسیار زیادی به شما کمک خواهد کرد تا لباس‌هایتان خیس نشود. به همین دلیل،‌ کنار این محصول، یک پیشبند آشپزی باکیفیت هم اختصاص داده شده تا بتوانید از آن استفاده نمایید. همان‌طور که می‌دانید تنها کاربرد پیشبند آشپزی صرفا برای شست و شوی ظروف نبوده و می‌توانید استفاده‌های دیگری هم از آن بکنید.

    علاوه بر پیشبند آشپزی، یک اسپری براق کننده هم، برای این محصول در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از افراد تمیز بودن و یا ظاهر سینک ظرف‌شویی بسیار مهم است. چرا که هر چقدر ظاهر سینک ظرفشویی‌مان براق‌تر باشد، به همان اندازه بهتر خواهد بود. برای این کار، مجموعه آلتون یک اسپری براق کننده در نظر گرفته تا کاربران بتوانند از آن هم استفاده کنند. این موضوع کاملا طبیعی است که پس از مدتی سینک ظرفشویی‌مان، حالت براق قبلی‌اش را از دست بدهد. اما این به معنای از بین رفتن همیشگی زیبای سینک‌مان نیست. چرا که سینک ظرفشویی SR-1201 R آلتون از بهترین نوع استیل ساخته شده و با استفاده از این اسپری، به حالت قبلی خودش باز خواهد گشت. علاوه بر اسپری براق‌کننده، یک عدد صافی هم برای سینک‌تان در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن هم بهره‌مند شوید.

    امکانات و ویژگی‌های سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون

    اولین ویژگی که سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون دارد، ویژگی عایق صدای آن است. بدین معنا که این سینک طور طراحی شده تا کمترین صدای ممکن را هنگام شست و شوی ظروف و یا موارد دیگر، تولید کند. موارد مختلفی روی این موضوع تاثیرگذار بوده‌اند که اولین مورد نوع ساخت سینک است. در ساخت سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، آخرین اصول مهندسی و استاندارد ملی و بین‌المللی رعایت شده است. همین موضوع باعث شده تا کاربران یک سینک کاملا استاندارد را در اختیار داشته باشند. مورد دیگر وجود یک فوم صداگیر در سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون است. این فوم صداگیر در سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، هنگام نصب سینک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    تمامی این مراحل توسط کارشناسان آلتون انجام شده و نصب سینک به صورت کاملا اصولی انجام خواهد شد. داخل بسته‌بندی محصول، بست رگلاژ هم وجود دارد که هنگام نصب سینک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، ضد آب بودن آن است. بدین معنا که این سینک هیچ گونه نشتی آب نداشته و موجب خراب شدن کابینت‌های چوبی و یا MDF آشپزخانه‌تان نخواهد شد. از طرفی، نوع طراحی سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، طوری است که پایین‌تر از سطح کابینت‌تان قرار می‌گیرد. در چنین شرایطی، آب سریعا به سطح کابینت‌تان نفوذ نکرده و منجر به خراب شدن آن نخواهد شد. وجود فوم درزگیر هم در این سینک، به ضد آب بودن آن کمک خواهد کرد. در بسته‌بندی این محصول، همچنین سبد میوه شوی پلاستیکی و سیفون هم وجود دارد.

    خاصیت ضدزنگ بودن سینک در برابر آب و رطوبت

    حالا که در مورد خاصیت ضد آب بودن سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون، اشاره کردیم بهتر است در مورد ویژگی ضد زنگ بودن آن هم توضیح دهیم. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون از جنس استیل ساخته شده است. یعنی در ساخت این محصول از ورق استیل ضد زنگ خش دار 0/8 میلی متری ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید، استیل مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی دارد. یعنی برخلاف فلزات دیگر نظیر آهن، فولاد و… که نیاز به یک لایه محافظ برای عدم زنگ زدگی دارند،‌ استیل به تنهایی و بدون هیچ محافظی،‌ در برابر زنگ زندگی مقاومت بالایی نشان می‌دهد. همین موضوع استفاده از استیل را برای بسیاری از لوازم خانگی مناسب کرده است.

    به خصوص برای استفاده در سینک ظرفشویی، استیل اولویت بالاتری پیدا خواهد کرد. چرا که سینک ظرفشویی بیشتر در برابر آب و رطوبت قرار دارد. همین موضوع هم باعث ‌می‌شود تا بیشتر در معرض اکسیداسیون و یا زنگ‌زدگی قرار بگیرد. اما با وجود استفاده از چنین استیل باکیفیتی،‌ سینک ظرفشویی‌تان کاملا ضدزنگ خواهد شد. همین موضوع طول عمر سینک ظرفشویی‌تان را بیشتر از قبل خواهد کرد. ورق استیل ضد زنگ 0/8 میلی متر استفاده شده در این محصول،‌ همچنین مقاومت بالایی در برابر خط و خش و یا ضربه و… دارد. در نتیجه، هنگام شست و شو ظروف، با قرار گرفتن اشیای مختلف روی سطح آن، آسیب خاصی به سینک ظرفشویی‌تان وارد نخواهد شد.

    خدمات همیشگی آلتون برای همراهان همیشگی

    سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون دارای 24 ماه ضمانت‌نامه و 10 سال خدمات پس از فروش است. نصب تمام محصولات آلتون کاملا رایگان بوده و توسط بهترین افراد این مجموعه، در محل مورد نظر مشتریان انجام می‌شود. یعنی نصب سینک ظرفشویی SR-1201  آلتون هم بر عهده تیم آلتون بوده و توسط افراد مجرب این مجموعه، در آشپزخانه‌تان انجام خواهد شد.

    مشخصات فنی
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    نحوه نصبروکار
    ابعاد سینکطول 120 عرض 60 سانتی متر
    طرح سینکفانتزی
    جنس سینکاستیل
    عمق لگن20 سانتی متر
    ظرفیت لگن30 لیتر
    ضخامت سینک0.8ميليمتر
    جا اسکاچندارد
    تعداد لگندو لگن
    ضمانت2 سال