سینک ظرفشویی آلتون مدل ST1161 توکار

برند: آلتون
*

02155033580       گفتگو در واتس اَپ  

    5,280,000 تومان

    معرفی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون

    سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون یک محصول تمام استیل بوده که از بهترین کیفیت ساخت، برخوردار است. در ساخت این محصول از آخرین استانداردهای روز دنیا استفاده شده است. همین موضوع باعث شده تا سینک ظرفشویی ST-1161 L آلتون از بهترین کیفیت برخوردار شود و انتظارات کاربرانش را برآورده کند. این محصول ایرانی در صدر جدول بازار رقابت سینک‌های باکیفیت قرار دارد. این موضوع به خاطر دوام، امکانات و ویژگی‌های خوب سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون است. در اینجا به چند نمونه از امکانات و ویژگی‌های سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون اشاره خواهیم کرد تا به طور کامل با آن‌ها آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

    طراحی زیبای سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون

    سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون از جنس استیل بسیار زیبا ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا این محصول ظاهری نقره‌ای رنگ و بسیار زیبا داشته باشد. معمولا سینک‌هایی که از استیل ساخته‌ شده‌اند به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه ست می‌شوند. به همین دلیل، در انتخاب سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون هیچ محدودیتی از لحاظ سبک طراحی آشپزخانه وجود ندارد. یعنی فرقی نمی‌کند آشپزخانه‌تان چه نوع سبک طراحی داشته باشد، در هر حال می‌توانید از سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون در آشپزخانه‌تان بهره‌مند شوید. از طرفی دیگر، سینک‌های استیل، طرفداران بیشتری میان کاربران دارند و استفاده از این نوع سینک‌ها میان مردم بسیار رایج‌ است.

    سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون از دو لگن دوقلو ساخته شده که طراحی زیبایی دارند. این لگن‌ها در سمت چپ تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون قرار دارند. به خاطر وجود 2 لگن متفاوت در سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون، فضای بیشتری برای شست و شوی ظروف و… در اختیارتان قرار خواهد گرفت. نوع طراحی تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون هم، جالب بوده و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. چرا که تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون به شکل افقی طراحی شده است. یعنی می‌توانیم شاهد 4 بخش مجزا در تخته ساطور باشیم که به شکل عمودی طراحی شده‌اند. میان این 4 بخش مختلف مسیر عبور آب قرار داده شده است تا به سمت داخل لگن سرازیر شوند.

    مجهز به لگن‌های دوقلو و تخته ساطور

    لگن‌های دوقلوی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون طوری طراحی شده‌اند تا بتوانند فضای کافی را برای شست و شوی‌تان فراهم کنند. برخی از افراد از یک طرف لگن سینک برای شستن ظروف و از طرف دیگر هم برای آبگیری آن استفاده می‌کنند. البته این لگن‌ها بهترین گزینه برای شست و شوی موارد دیگر نظیر شستن میوه و سبزیجات به شمار می‌آیند. برخی از کاربران هم پس از شستن میوه و سبزیجاتشان، آن‌ها را داخل آبکش قرار داده و روی تخته ساطور سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون قرار می‌دهند. به طور کلی این که بخواهید چه استفاده از تخته ساطور سینک ظرفشویی‌تان داشته باشید، کاملا بستگی به خودتان خواهد داشت.

    هر کدام از لنگ‌های سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون، فضای کافی برای شست و شو در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای مثال، می‌توان به ارتفاع 20 سانتی‌متری و ظرفیت 30 لیتری لگن‌های سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون اشاره کرد. داخل این لگن‌ها می‌توان تعداد زیادی از ظروف و یا میوه و سبزیجات را قرار داد. این سینک توانایی تحمل وزن زیاد را داشته که در بخش‌های بعدی راجع به این ویژگی سینک ظرفشویی ST-1161 L آلتون هم توضیح خواهیم داد. به طور کلی ابعاد و اندازه سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون هم کاملا استاندارد ساخته شده است و می‌تواند برای تمام آشپزخانه‌ها مناسب باشد. ابعاد سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون 116 در 52 سانتی‌متر است.

    بهترین لوازم جانبی و لوازم آشپزخانه موجود در محصول

    داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون لوازم آشپزخانه و برخی لوازم ضروری برای نصب سینک قرار داده شده است. برای مثال، می‌توان به یک پیشبند آشپزی که یکی از لوازم آشپزخانه است اشاره کرد. این پیشبند می‌تواند کمک کند تا هنگام شست و شوی ظروف و… توسط سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون لباس کاربران خیس نشود. یکی دیگر از لوازم آشپزخانه وجود یک صافی باکیفیت در بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون است. همگی به خوبی می‌دانیم که هر سینک آشپزخانه‌ای نیاز به یک صافی خوب و باکیفیت دارد. به همین دلیل هم، مجموعه آلتون برای کاربران سینک ظرفشویی ST-1161 ، یک صافی خوب و باکیفیت در نظر گرفته است تا بتوانند از آن نهایت استفاده را بکنند.

    یکی دیگر از مواردی که داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون وجود دارد، یک اسپری براق کننده است. این اسپری براق کننده برای براق کردن سطح سینک می‌تواند کاملا مناسب باشد. یعنی هر زمان که احساس کردید سطح سینک‌تان نسبتا کدر شده و یا شفافیت خود را از دست داده است، می‌توانید از این اسپری استفاده کنید. برای این کار فقط کافی است ابتدا سینک را به خوبی بشویید تا از هر گونه مواد چرب و یا آلودگی پاک شود. سپس روی سطح سینک را اسپری زده و آن را پاک کنید. پس از استفاده از این اسپری براق کننده متوجه خواهید شد که سطح سینک‌تان مثل روز اولش، براق و زیباتر شده است. علاوه بر این موارد، وجود بست رگلاژ داخل بسته بندی محصول هم، هنگام نصب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    ویژگی‌های سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون

    سینک طوری طراحی شده است که هنگام شست و شوی ظروف صدای بیشتری تولید نکند. یعنی جلوی صداهای ناخوشایند ظروف را تا حد ممکن گرفته و شدت آن را کمتر خواهد کرد. این موضوع به خاطر استفاده از بهترین استانداردهای روز دنیا در ساخت سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون بوده است. از طرفی دیگر، یک فوم صداگیر هم داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون وجود دارد که هنگام نصب محصول استفاده می‌شود. این فوم صداگیر هم می‌تواند تا حد زیادی صدای ایجاد شده هنگام شست و شوی ظروف را در سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون به حداقل برساند. از طرفی دیگر سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون می‌تواند جلوی نفوذ آب را به کابینت بگیرد.

    یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی سینک آشپزخانه این است که آب به سطح کابینت‌ها نفوذ نکند. با این که اکثر کابینت‌ها از یک نوع MDF ساخته شده‌اند که سطح ضدآب دارند. اما اگر مدام در برابر تماس آب قرار بگیرند، خراب خواهند شد. همین موضوع هم باعث شده است تا طراحان آلتون سینک ظرفشویی ST-1161  را طوری طراحی کنند که از سطح کابینت‌ها پایین‌تر قرار بگیرد. همین موضوع باعث می‌شود تا آب مجال نفوذ کردن به سطح کابینت‌ها را به راحتی پیدا نکند. از طرفی دیگر، یک فوم درزگیر داخل بسته‌بندی سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون قرار دارد که هنگام نصب آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم هم از نفوذ آب به زیر کابینت جلوگیری می‌کند. در بسته‌بندی این محصول، همچنین سبد میوه شوی پلاستیکی و سیفون هم وجود دارد.

    مجهز به بدنه مقاوم در برابر آب و ضربه

    سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون از یک ورق استیل ضد زنگ خش دار 0/8 میلی متری ساخته شده است. همان‌طور که می‌دانید، استیل مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی، رطوبت، آب، فشار، ضربه، وزن سنگین و… دارد. همین موضوع باعث شده تا سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون تبدیل به یک محصول بادوام در برابر زنگ‌زدگی گردد. عمر این محصول هم در درازمدت بالا بوده و می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. مقاوم بودن بدنه سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون در برابر وزن بالا باعث شده تا کاربران حجم بیشتری از ظروف را داخل آن قرار داده و بدون مشکل آن‌ها را بشویند.

    خدمات همیشگی آلتون

    سینک ظرفشویی ST-1161 آلتون دارای 24 ماه ضمانت‌نامه و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش است. نصب سینک ظرفشویی ST-1161  آلتون هم به صورت رایگان بوده و در محل مورد نظر مشتریان، توسط بهترین کارشناسان این مجموعه انجام می‌گردد.

    مشخصات فنی
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    نحوه نصبتوکار
    ابعاد سینکطول116 عرض52 سانتی متر
    طرح سینکفانتزی
    جنس سینکاستیل
    عمق لگن20 سانتی متر
    ظرفیت لگن30 لیتر
    ضخامت سینک0.8ميليمتر
    جا اسکاچندارد
    نوع آب بندینوار PU و بست فلزی
    تعداد لگندو لگن
    ضمانت2 سال