فر توکار برقی آلتون مدل V303W

برند: آلتون
12%
19,690,000 تومان
17,327,200 تومان

آشپزی فاکتورهای مهمی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از ابزار مناسب است. در همین راستا، می‌توانیم از فر به عنوان یک ابزار مناسب عنوان کنیم که پتانسیل‌های هر آشپزی را بالا برده و می‌تواند تنوع را نیز حفظ کند. شما می‌توانید علاوه بر داشتن کیفیت در آشپزی خود، از کمیت که همان سرعت است برخوردار شده و سریعا وعده‌های غذایی خود را آماده کنیم. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که افراد در این عصر، مشغله‌های بسیار زیادی دارند و شاید دیگر فرصتی برای آشپزی نمی‌ماند. یک فر می‌تواند این فرصت را برای شما تامین کرده و امکان آشپزی سریع را برای‌تان فراهم کند.

در این راستا، برند آلتون به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی فر در ایران، تلاش کرده است که محصولات با کیفیت خود را هم راستا با تکنولوژی روز دنیا در اختیار شما قرار دهد. این تکنولوژی با مطالعه و تحقیق افراد باتجربه در این برند به دست آمده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. فری که در این مطلب می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، فر توکار V303W نام دارد که در کنار داشتن زیبایی، کارایی بسیار بالایی را برای هر آشپز ماهر یا نیمه ماهری فراهم می‌کند. این فر خلاف اکثر محصولات برند آلتون، در رنگ سفید تهیه شده است و می‌توانید از منبع انرژی برق برای آن استفاده کنید. محصول دارای فن گردش هوا است و می‌توانید از جوجه گردان هم برای آن استفاده کنید.

جوجه گردان در فر توکار آلتون برای دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است و می‌توانید مرغ لذیذ و درسته را در وعده شام سرو کنید. همین جوجه گردان را می‌توانیددرکنارفن گردش هوای داغ قرار دهید که پخت یکدست و جذابی را برای مرغ و دیگر مواد غذایی شما فراهم می‌کند. حتما می‌دانید که یکی از مشکلات فرها در محصولات با کیفیت، چرخاندن و تغییر وضعیت غذا برای مغز پخت شدن قسمت‌های مختلف مواد غذایی بود. این مشکل توسط فن گردش هوای داغ برند آلتون برطرف شده است و دمای لازم به تمام قسمت‌ها به صورت مساوی تقسیم شده و محفظه فر می‌تواند مناسب برای پخت انواع غذا باشد.

ظرفیت استاندارد و امکان پخت تمام غذاها
با فر توکار V303W آلتون می‌توانید از ظرفیت ۷۲ لیتری استفاده کرده و غذاهای مختلف در ابعاد بالا را در آن طبخ کنید. می‌توانید از سیستم قفل کودک هم استفاده کرده و اجازه عوض شدن برنامه زمانی یا دمایی آن را ندهید. می‌توانید از این قابلیت برای حفظ تمرکز خود روی کارهای دیگر خود استفاده کرده و اطمینان داشته باشید که پخت غذا به همان شرایط همیشگی ادامه پیدا خواهد کرد. در این هنگام،‌ می‌توانید از زنگ هشدار دهنده هم برای آگاهی از پخت کامل غذا استفاده کرده و خودتان نیازی به چک کردن ساعت نداشته باشید. این‌ها امکانات عرف یک فر هستند که برند آلتون برای شما تامین کرده است.
فر آلتون V303W توکار در رنگ سفید اپتیک ارائه شده و می‌توانید در ابعاد 570 در 550 در 570 میلی متر از آن استفاده کنید. این ابعاد برای هر آشپزخانه‌ای مناسب است . سیستم یخ زدایی هم قابلیت بسیار جالبی است که با این محصول می‌توانید داشته باشید. برای اینکه انجماد موادیی غذایی که از فریزر خارج کرده‌اید، سریعا از بین برود، لازم است که آن را چند ساعت قبل از پخت غذا بیرون بگذارید. این موضوع حال با فر توکار آلتون برطرف خواهد شد. شما دیگر نیازی به مدت زمان زیاد نداشته و کافی است که چند دقیقه از قابلیت یخ زدایی با فن این محصول استفاده کنید.
بدنه محکم و مقاوم در برابر ضربه و دمای زیاد
این محصول از دارای گارانتی است و ۲۴ ماه می‌توانید با ضمانت برند آلتون از این محصول استفاده کنید. قطعات آن سالم بوده و ماندگاری لازم را برای شما خواهد داشت. می‌توانید از تایمر دیجیتالی این محصول برای تنظیم دقیق پخت استفاده کنید. دیگر لازم نیست که با اهرم مکانیکی، به صورت تقریبی کار کنید. این تایمر کمک می‌کند که دقیقه به دقیقه و سلسیوس به سلسیوس، تنظیم زمان و دما را انجام داده و کاملا مطابق با روند پختی جلو بروید که در برنامه شما وجود دارد.
از دیگر قابلیت‌های فر توکارآلتونv303wمی‌توانیم به تمام از این محصول استفاده کنید. ماندگاری و دوام این محصول به واسطه بدنه شیشه‌ای و درب چهار جداره بالا است و می‌توانید دمای مواد غذایی حاضر در محفظه را که در حال پخت هستند، به صورت پایدار نگه دارید. بدین ترتیب انتقال گرمایی با بیرون انجام نشده و شما با خیال راحتی می‌توانید از استاندارد بودن زمان پخت و کیفیت بالای غذا اطمینان داشته باشید. فراموش نکنید که این محصول دارای قابلیت دیگری به نام عملکردهای طبخ پیش فرض است و از 10 عملکرد پخت قابل تنظیم می‌توانید استفاده کنید.
امکان تنظیم 10 عملکرد طبخ خودکار در فر آلتون
تنها کافی است که در فر توکار V303W آلتون،عملکردهای خود را ذخیره سازی کرده و در دفعات بعدی، به صورت خودکار از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید از تایمر پیشرفته زمانی هم برای پخت سریع و کنترل شده استفاده کنید. می‌توانید از سیستم میت پراب برای پخت بهتر گوشت استفاده کنید. این سیستم با داشتن یک حسگر، کمک می‌کند که بتوانید از مغز پخت شدن گوشت خود اطمینان داشته باشید. این محصول دارای یک فن خنک کننده است که برای حفظ کیفیت قطعات دستگاه بعد از عملیات کاربرد خواهد داشت. می‌توانید از ریل تلسکوپی هم استفاده کنید که سینی عمیق محصول به راحتی از فر هنگام عملیات خارج شده و بتوانید کنترل غذا یا خارج کردن نهایی از فر را داشته باشید. این ریل سبب می‌شود که دیگر دست شما نسوخته و ایمنی بالایی هنگام کار با فر داشته باشید.
دارای سیستم‌های مدرن مانند سافت کلوز و Easy to Clean
فر توکار V303W آلتون را می‌توانید با عملکردهای طبخ سریع به کار برده و حتی از سافت کلوز هم برای لولای فر استفاده کنید. این موضوع سبب می‌شود که درب به آسانی بسته شده و نگرانی از بابت سریع بسته شدن یا سوختن دست خود را نداشته باشید. درواقع دست شما به محفظه نزدیک نخواهد شد و ایمنی لازم از نظر سلامتی هم برای شما فراهم خواهد شد. می‌توانید از سیستم‌ها ایمنی این فر به طور کلی اطمینان داشته باشید. چرا که آلتون تست‌های زیادی را برای محصول خود انجام داده است و توانسته است که به یک فرمول عالی در این زمینه دست پیدا کند.
فر توکار V303W آلتون می‌تواند از سیستم آسان تمیز شونده خود برای راحت‌تر شدن کار تمیزکاری شما استفاده کند. هر پخت و پزی که انجام می‌شود، دارای یک سری کثیف‌کاری‌ها است. اگرچه این میزان در فر آلتون بسیار کم خواهد بود. اما همین میزان کم را هم می‌توانید با سیستم Easy to Clean به سرعت و راحتی تمام پاکسازی کرده و فر را برای استفاده در آینده آماده سازی کنید.
با فر توکار V303W آلتون می‌توانید سخت‌ترین غذاهایی که می‌شناسید را با روالی بسیار ساده تهیه کرده و مهارت خود در آشپزی را به دوست و آشنا اثبات کنید. می‌توانید سرعت کار خود را بالا برده و از زمان ذخیره شده خود برای کارهای دیگر استفاده کنید. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد فرهای آلتون با ما درمیان گذارید.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نحوه عملکرد فربرقی
ابعاد فرطول 60 عرض 60 عمق 55 سانتی متر
تعداد برنامه پخت10 برنامه پخت
جوجه گرداندارد
ظرفیت فر72 لیتر
حس گر پخت (Meat Probe)دارد
فن خنک کنندهدارد
برنامه یخ زداییدارد
سیستم ایمنی خودکاردارد
فن کانوکشندارد
ریل تلسکوپیدارد
قفل کودکدارد
تایمردارد
نوع کنترل پنللمسی
ضمانت2 سال

کالاهای مرتبط