فر توکار برقی آلتون مدل V402W

برند: آلتون
22,220,000 تومان

می‌دانیم که فر توکار یکی از محصولات مهم در هر خانه‌ای است و کمک می‌کند که روند آشپزی سریع‌تر شده و تنوع غذاهایی که در طول روز می‌خوریم هم بالاتر رود. حتی بدون دانستن روش‌هایپخت با فر، می‌توانید پختن برخی از مواد غذایی به شیوه‌ای ساده از آن استفاده کنید. حال ما قصد داریم فری را به شما معرفی کنیم که زینت بخش آشپزخانه شما خواهد بود.

ابعاد عالی فر برای هر پخت و پز

فر V402W ابعاد متناسب داشته و می‌تواند برای آشپزخانه‌ای با هر ابعادی بسیار مناسب باشد. این فر در ابعاد طول 570 | عرض 570 | عمق 550 میلی متر  آماده شده است و می‌توانید آن را در رنگ سفید خریداری کنید. رنگ سفید برای آشپزخانه‌هایی با دکوراسیون ساده و مدرن بسیار کاربردی است و آن را دوست خواهید داشت.این فر می‌تواند در ترکیب با وسایل دیگر آشپزخانه قرار گیرد و رنگ سفید و طراحی زیبای آن، به چنین امری در خانه شما کمک خواهد کرد.

فر V402W را می‌توانید در حجم ۷۲ لیتری تهیه کنید. آشپزهای حرفه‌ای، می‌دانند که این حجم استانداردی برای هر کاری است و شما محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. همین حجم بالا سبب شده است که داخل آن جا شده و شما بتوانید مرغ درسته یا مواد اولیه مشابه را با حجم بالا داخلش قرار دهید. حجم بالای غذا مانع پخش گرما به طور یکنواخت نمی شود .آلتون همیشه حواسش به این موضوع بوده است و می‌توانید اطمینان داشته باشید که هوای داغ به تمام بخش‌های آن هنگام پخت خواهد رسید.

جوجه گردان و یک آشپزی حرفه‌ای

جوجه گردان فرتوکار V402W از مواد اولیه محکم درست شده است و ماندگاری بالایی در طول سال‌های آینده خواهد داشت. شما می‌توانید از این جوجه گردان در مهمانی‌ها استفاده کرده و غذای لذیذ و کاملا حرفه‌ای را سر سفره بیاورید. وجهه شما در چنین شرایطی هم عالی خواهد بود. این محصول به سیستم یخ زدایی هم مجهز شده است. با سیستم یخ زدایی فر می‌توانید با چند تنظیم ساده، غذایی که در فریزر نگهداری می‌کردید را داخل آن قرار داده و عملیات یخ زدایی سریع را انجام دهید. به طور مثال، در این حالت فر در درجه ۸۰ ثابت شده است. مواد غذایی شما با روال سریع‌تری در این حالت یخ زدایی شده و می‌توانید بازهم به سرعت آماده شدن غذا برای خانواده خود بیفزایید.

فر V402W را می‌توانید همراه با سیستم قفل کودک هم استفاده کنید. این سیستم صرفا برای دور کردن بچه از فر نیست و علاوه بر داشتن مسائل ایمنی مفید، می‌توانید برای جلوگیری از هر گونه اشتباهی در روال پخت از آن استفاده کنید. این سیستم می‌تواند از فشار دادن اشتباهی دکمه‌ها هنگام پخت جلوگیری کرده و همه چیز را تحت کنترل شما دراورد. این فر به سیستم زنگ هشدار هم مجهز شده است و هنگام بروز مشکل، می‌تواند سریعا شما را با خبر کند. این سیستم هم برای آگاه کردن شما از اتمام پخت بسیار مفید است و می‌توانید غذای گرم و سالم را برای وعده‌های غذایی خود به همراه داشته باشید.

تایمر دیجیتالی و صفحه نمایش پیشرفته

فر V402W همراه با ۲۴ ماه گارانتی به شما ارائه می‌شود و می‌توانید نسبت به سالم بودن و کیفیت ساخت بالای آن اطمینان داشته باشید. برند آلتون سابقه درخشانی در تولید فر دارد و خریداران ایرانی می‌توانند با اطمینان کامل نسبت به خرید محصولات این برند اقدام کنند. این فر به سیستم تایمر دیجیتالی هم مجهز شده است و با روال سریع‌تری می‌توانید از طریق صفحه نمایش، همه چیز را تنظیم کنید. به راحتی می‌توانید درجه و زمان پخت را تنظیم کرده و آن را در هر لحظه روی صفحه نمایش فر هم مشاهده کنید.

فر V402W از شیشه ساخته شده است و قابلیت‌های مهم دیگری هم دارد که سبب می‌شود، هنگام دست زدن به آن، دست شما نسوزد. این شیشه در برابر گرمای بسیار شدید هم مقاوم است . این فر به صورت تمام برق در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید قابلیت تبدیل فر به دو فر مجزا را هم داشته باشید. بدین ترتیب ارزش خرید شما بالا رفته و می‌توانید احساس رضایت بیشتری از این فر چندکاره داشته باشید. فر V402W به سیستم میت پراب هم مجهز شده است که پخت گوشت را با کیفیت بالاتری برای شما تامین می‌کند. شما می‌توانید گوشت بزرگی را داخل فر قرار داده و از این سیستم استفاده کنید. بدین ترتیب، داخل گوشت هم به اندازه بیرون، با پخت استانداردی همراه شده و شما گوشت لذیذی را سر سفره خود خواهید آورد.

عملکرد طبخ سریع و متنوع

فر V402W به یک صفحه نمایش دیجیتالی لمسی هم مجهز شده است و می‌توانید 19 عملکرد پخت این فر را در آن تنظیم کنید. این 19 عملکرد طبخ کمک می‌کند که تنوع شما در آشپزی بالا رفته و اعضای خانواده احساس رضایت بیشتری از وعده‌های غذایی خانگی داشته باشند. درواقع شما با خرید یک فر، مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهید داشت. این فر به دو طبقه ریل تلسکوپی  (دو طبقه و هر طبقه دارای دو عدد سینی)هم مجهز شده است .

فر V402W به دو سینی بزرگ هم مجهز شده است و می‌توانید مواد غذایی را با هر اندازه‌ای درون آن قرار دهید. سیستم ایمنی خودکار سبب می‌شود که زمانی که شما از فر در زمان طولانی  استفاده میکنید بدنه فر بسیار گرم میشود. و امکان آسیب دیدن به قسمت های برد و قسمت های الکترونیکی دستگاه زیادی میشود.به صورت خودکار ففر خاموش میشود تا خنک شود و از آسیب دبدن جلوگیری کند.

فر V402W  مانند تمامی سری های 400 دوقلو بوده و شما میتوانید دو غذای متفاوت را به صورت همزمان با دو عملکرد پخت،  زمان و دمای متفاوت طبخ نمایید.

می‌توانید از عملکرد طبخ سریع هم بهره ببرید تا در مواقعی که عجله دارید و باید سریع غذا میل کنید، می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. با تایمر پیشرفته هم می‌توانید  به مسائل کاری خود فکر کنید. در این حالت غذا روال استاندارد پخت را بدون نیاز به انجام کاری از طرف شما طی خواهد کرد.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نحوه عملکرد فربرقی
ابعاد فرطول 60 عرض 60 عمق 55 سانتی متر
تعداد برنامه پخت19 برنامه پخت
جوجه گرداندارد
ظرفیت فر72 لیتر
حس گر پخت (Meat Probe)دارد
فن خنک کنندهدارد
سیستم ایمنی خودکاردارد
برنامه یخ زداییدارد
فن کانوکشندارد
ریل تلسکوپیدارد
قفل کودکدارد
تایمردارد
نوع کنترل پنللمسی
ضمانت2 سال