هود مورب آلتون مدل H315B

برند: آلتون
5,610,000 تومان

معرفی هود H315B آلتون

طراحی خلاقانه در هود H315B آلتون

اولین چیزی که در هود H315B آلتون نظر ما را به خودش جلب می‌کند، طراحی ساده آن است. یعنی خبری از طرح‌های شلوغ و نامتوازن در آن نبوده و از لحاظ بصری، در نهایت سادگی ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا بتوان هود H315B آلتون را با تمام وسایل آشپزخانه، به خوبی ست کرد. این محصول از یک شیشه سکوریت مشکی رنگ و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است. این شیشه سکوریتی، هم در ظاهر هود تاثیر داشته و هم کاربرد خوبی برای کاربرانش دارد. چرا که تمیز کردن سطح شیشه‌ای هود می‌تواند کار بسیار آسانی برای افراد باشد. یعنی با خاموش کردن هود می‌توانید سطح آن را به راحتی، با استفاده از یک دستمال نم‌دار تمیز کنید.

رنگ مشکی،‌ یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها میان هودهای مورب است. به همین دلیل، هود H315B آلتون هم توانسته نظر بسیاری از افراد را به خودش جلب کند. شما می‌توانید هود H315B را با سایر محصولات آلتون، یعنی انواع گازهای رومیزی، فر و… ست کنید. برای این کار فقط کافی است که داخل همین وب‌سایت، از محصولات دیگر ما دیدن کرده و مشخصات آن‌ها را هم بررسی نمایید. هود H315B آلتون از لحاظ قرارگیری روی اجاق گاز، با اشغال کردن کمترین فضا، بهترین عملکرد را دارد. این موضوع، به خاطر نحوه قرار‌گیری هود مورب H315B آلتون بوده که یک مزیت خوب به شمار می‌آید. اما چنین محصولی فقط از لحاظ ظاهری قابلیت بالایی ندارد، بلکه قدرت مکش آن هم بسیار خوب بوده که در ادامه به این موضوع، خواهیم پرداخت.

قدرت مکش بالا را در هود H315B آلتون تجربه کنید

اصلی‌ترین کار یک هود تهویه هوای آشپزخانه، به خصوص فضای روی اجاق‌گاز است. چیزی که می‌توانیم در هود H315B آلتون شاهد آن باشیم. به خاطر این که هود H315B آلتون مانند سایر هودهای دیگرش، از یک موتور بسیار قدرتمند ساخته شده است. یعنی یک موتور توربوی 4 دور که قدرت مکش 750 متر مکعب در ساعت دارد. با وجود چنین موتور قوی، بوهای نامطبوع و یا دود ایجاد شده در روی اجاق گاز به راحتی تهویه می‌گردند. فرایند تهویه در این هود نیاز به مدت زمان کمتری دارد. یعنی می‌توانیم در کمترین زمان، شاهد قدرت تهویه خوبی از این هود باشیم. این ویژگی در هود H315B آلتون به لطف ساخت بهترین قطعات توسط مهندسان ایرانی مجموعه آلتون، امکان‌پذیر شده است. چرا که هود H315B آلتون طبق آخرین استانداردها، با استفاده از بهترین قطعات و متریال‌ها ساخته شده است.

هود H315B آلتون یک محصول کم صدا

هود H315B آلتون هنگام کار کردن صدای بسیار کمی تولید می‌کند. این موضوع به خصوص برای کسانی که روی صدای گوش بلند برخی هودها حساس هستند، می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. چرا که شما با خرید هود H315B آلتون، متوجه صدای کمتری هنگام کار کردن با آن خواهید شد. یعنی هود H315B آلتون هنگام کار کردن فقط 48 تا 58 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. این میزان بستگی به درجه مکش هود هم دارد. یعنی اگر درجه هود را در حالت حداقلی‌اش قرار دهید، در حد 48 دسی‌بل صدا ایجاد خواهد کرد. در مورد درجه حداکثری هود هم می‌توان گفت که این محصول حداکثر تا 58 دسی‌بل صدا ایجاد کرده و هرگز میزان آن شما را اذیت نخواهد کرد. چرا که نوع مهندسی ساخت این هود طوری بوده که بتواند در بالاترین حالت مکش، کمترین صدای ممکن را ایجاد کند.

ابعادی استاندارد برای اکثر آشپزخانه‌ها

اگر به دنبال یک هود عریض برای آشپزخانه‌تان هستید، هود H315B آلتون می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. از آنجایی که محصولات آلتون با تنوع بیشتری تولید می‌شوند، می‌توان ابعاد مختلفی از آن‌ها را شاهد بود. برای مثال، برای آشپزخانه‌هایی که از لحاظ ابعاد و اندازه کابینت‌ها و یا فضای داخلی، محدودیت خاصی ندارند، می‌توان از هودهایی با عرض 90 سانتی‌متر‌ استفاده کرد. عرض هود H315B آلتون هم، 90 سانتی‌متر بوده و برای مواردی که توضیح دادیم، می‌تواند بسیار مناسب باشد. از طرفی دیگر کاربرانی که از لحاظ ابعاد آشپزخانه دارای محدودیت هستند هم، می‌توانند از هودهای آلتون با عرض 60 سانتی‌متر استفاده نمایند. این موضوع کاملا بستگی به انتخاب مشتریان، سلیقه و نیازهای آن‌ها دارد.

امکانات برتر هود H315B آلتون

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم هود H315B آلتون طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا مهندسان گروه صنعتی آلتون برترین امکانات را برای این محصول در نظر بگیرند. برای مثال، می‌توان به سنسور هوشمند تشخیص دود، گاز و حرارت اشاره کرد. وجود چنین سنسوری در هودها،‌ سطح کیفی‌شان را بالاتر برده و آن‌ها را در رده محصولات برتر بازار قرار می‌دهد. از طرفی دیگر می‌توان به وجود یک صفحه نمایش لمسی و همچنین ریموت کنترل از راه دور اشاره کرد. وجود صفحه نمایش لمسی و همچنین ریموت کنترل از راه دور، کار کردن با هود را برای کاربران بسیار آسان‌تر می‌کند. چرا که می‌توانید از فاصله دورتر،‌ هود را به خوبی کنترل کنید.

برای این محصول یک جک گازی تعبیه شده تا بتواند باز و بسته شدن در هود را آسان‌تر کند. یعنی با وجود این جک گازی می‌توانید بدون مشکل و یا دردسری، در هود را باز و بسته کنید. یکی دیگر از مواردی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، وجود یک فیلتر 3 لایه قابل شست‌وشو است. از آنجایی که پس از مدتی روی این فیلترها چربی جمع شده و باید تمیز شوند،‌ طراحان آلتون، فیلتر هودها را قابل شست‌وشو طراحی کرده‌اند. یعنی می‌توان بلافاصله پس از چرب شدنشان، آن‌ها را شسته و سپس خشک کرد. این کار می‌تواند فرایند تهویه هوا توسط هود را آسان‌تر کند. چرا که چربی‌های جمع شده روی فیلتر مانع از تهویه اصولی هود نخواهند شد.

سیستم روشنایی قوی در هود H315B آلتون

با استفاده از هود H315B آلتون، می‌توانید در یک فضای کاملا روشن آشپزی کنید. چرا که این هود دارای 2 عدد لامپ SMD پرنور است. وجود چنین لامپ پرنوری در هود H315B آلتون می‌تواند فضای روی اجاق گازتان را به خوبی روشن کند. در چنین شرایطی، آشپزی کردن هم، برایتان کاری لذت‌بخش خواهد شد. فقط کافی است که لامپ‌های هود H315B آلتون را روشن کرده و در یک فضای پرنور و کاملا مناسب برای آشپزی، مشغول به کار شوید.

خدمات آلتون برای تمام مشتریان

همراهان همیشگی آلتون می‌توانند از خدمات ویژه این مجموعه بهره‌مند شود. یعنی شما با خرید این محصول،‌ از 24 ماه ضمانت‌نامه شرکت بهره‌مند خواهید شد. حتی پس از اتمام این 2 سال مهلت ضمانت‌نامه، باز هم می‌توانید از 10 سال خدمات پس از فروش مجموعه آلتون استفاده نمایید. نصب تمام محصولات آلتون کاملا رایگان بوده و توسط بهترین افراد مجرب این مجموعه انجام می‌شود.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نوع هودمورب
عرض هود90 سانتی متر
تعداد دور موتور4 دور
قدرت مکش900 متر مکعب بر ساعت
میزان صداتا 58 دسی بل
نوع کنترل پنللمسی و کنترلی
نمای ظاهریشیشه و بدنه مشکی
سنسورحرارت و دود
روشناییلامپ SMD
ضمانت2 سال