هود مورب آلتون مدل H317B

برند: آلتون
7,040,000 تومان

معرفی هود 317B آلتون

در بالا راجع به بحث طراحی هودهای مورب صحبت کردیم و در مورد مزایای این محصولات از لحاظ ظاهری توضیح دادیم. اما خالی از لطف نیست که طراحی ظاهری هود 317B آلتون را هم به طور مختصر بررسی کنیم. در ابتدا رنگ مشکی این محصول نظر ما را به خودش جلب می‌کند. معمولا هودهای مورب مشکی رنگ طرفداران زیادی میان کاربران دارند. البته این به معنای عدم محبوبیت سایر رنگ‌ها نیست، بلکه انتخاب رنگ کاملا بستگی به سلیقه مشتریان دارد. اما به طور کلی، رنگ‌ مشکی در هودهای مورب جزو پرفروش‌ترین‌های بازار هستند. چرا که هر آشپزخانه‌ای را می‌توانند بسیار زیبا‌تر کنند.

در مورد هود 317B آلتون هم، این موضوع صدق می‌کند، چرا که ظاهر مشکی آن می‌تواند زیبایی خاصی به آشپزخانه‌تان ببخشد. از طرفی دیگر، این موضوع فقط به رنگ مشکی هود 317B آلتون ختم نمی‌شود. بلکه طراحی این محصول کاملا منحصر به فرد بوده و نظر هر کاربری را به خودش جلب می‌کند. چنین ویژگی به لطف خطوط طلایی رنگ زیبای آن، ایجاد شده است. این خطوط طلایی از لحاظ بصیری، جلوه زیبایی با رنگ مشکی هود 317B آلتون ایجاد کرده‌اند. از طرفی دیگر، جایگاه قرارگیری صفحه نمایش هود 317B آلتون هم بسیار مناسب بوده که در مورد ویژگی‌هایش توضیح خواهیم داد.

مشخصات جنس بدنه هود 317B آلتون

هودهای مورب هر کدام از متریال‌های خاصی می‌توانند تولید شوند. هر کدام از متریال‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که معمولا توسط مهندسان و متخصصان، برای دلیل خاصی انتخاب می‌شوند. برای مثال، ممکن است متریالی که در هودهای شومینه‌ای استفاده می‌شود، کمی متفاوت‌تر از هودهای مورب باشد. در برخی موارد ممکن است از متریال‌های یکسانی هم در آن‌ها استفاده شود. برای مثال، می‌توانیم در هود 317B آلتون شاهد یک شیشه سکوریت مشکی رنگ باشیم. این شیشه سکوریت هم از لحاظ ظاهری محصول را بسیار زیباتر کرده و هم کارایی خوبی دارد. برای مثال، اگر قصد تمیز کردن سطح هودتان را داشته باشید، این کار را به راحتی انجام خواهید داد.

در اکثر مواقع هودها چربی‌های زیادی به خودش جذب می‌کنند. چرا که تماس بیشتری با چربی‌های غذاهای طبخ شده دارند. در چنین شرایطی نیاز است از یک متریال مناسب در آن استفاده شود. خوشبختانه، این موضوع به خوبی در طراحی هود 317B آلتون رعایت شده است. چرا که با وجود چنین شیشه سکوریتی مشکی رنگ، مشکل کمتری بابت تمیز کردن سطح هودتان خواهید داشت. از طرفی دیگر، هیچ دکمه مکانیکی روی سطح هود وجود ندارد تا مانع تمیز کردن سطح آن شود. یعنی فقط کافی است هود را خاموش کنید و با یک دستمال نم‌دار سطح آن را به راحتی تمیز کنید. این شیشه سکوریت هم، در برابر حرارت، مقاومت بالایی دارد و طبق آخرین استانداردها ساخته شده است.

هود 317B آلتون؛ بهترین ابعاد برای آشپزخانه‌تانی

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب هود، ابعاد و اندازه آن است. معمولا آشپزخانه‌ها ابعاد و اندازه‌های مختلفی می‌توانند داشته باشد. خودتان هم به خوبی می‌دانید که اندازه آشپزخانه تاثیر زیادی در طراحی کابینت‌ها و همچنین جای لوازم آشپزخانه خواهد داشت. شاید هنگام انتخاب هودهایی از برندهای دیگر، با محدودیت ابعاد و اندازه مواجه شوید. اما چنین چیزی در هودهای مورب آلتون وجود ندارد. چرا که می‌توانید ابعاد مختلفی از هودهای مورب را برای آشپزخانه‌تان انتخاب کنید. طراحان آلتون تلاش کرده‌اند تا نسبت به نیازهای مشتریانشان، اقدام به تولید محصولاتشان کنند. چنین چیزی را می‌توانیم به وضوح در ابعاد و اندازه‌های مختلف هودهای مورب مشاهده کنیم.

برای مثال، هود 317B آلتون عرض 90 سانتی‌متری دارد که می‌تواند برای آشپزخانه‌های متوسط و یا بزرگ کاملا مناسب باشد. شما می‌توانید نسبت به ابعاد آشپزخانه و همچنین اندازه کابینت‌تان، اقدام به خرید این هود کنید. اگر فضای مناسب و کافی در آشپزخانه‌تان داشتید، می‌توانید به راحتی از هود 317B آلتون استفاده کنید. البته این موضوع کاملا بستگی به نوع طراحی کابینت‌هایتان هم خواهد داشت. چرا که ممکن است حتی کوچک‌ترین آشپزخانه‌ها هم، طراحی کابینت‌شان طوری باشد که هود 317B آلتون به خوبی در آن قرار بگیرد. در نتیجه، هیچ محدودیت خاصی از لحاظ انتخاب این هود نخواهید داشت. اگر هم ابعاد و اندازه هود برایتان بسیار مهم‌ است، می‌توانید از سایر محصولاتمان با ابعاد متنوع دیدن کنید.

امکانات ایده‌آل در هود 317B آلتون

هود 317B آلتون از لحاظ امکانات در سطح کاملا قابل قبولی قرار دارد و توانسته رضایت کاربرانش را جلب کند. اولین موردی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، وجود یک صفحه نمایش تمام لمسی است. همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، وجود این صفحه نمایش لمسی نیاز ما را به دکمه‌های مکانیکی رفع کرده است. همین موضوع کار تمیز کردن سطح هود را برایمان بسیار آسان‌تر می‌کند. این محصول همچنین دارای یک ریموت کنترل از راه دور است که می‌توانید هنگام نیاز، از آن هم استفاده کنید. وجود ریموت کنترل از راه دور، می‌تواند استفاده از هود را برای همه کاربران آسان‌تر کند. ناگفته نماند که این صفحه نمایش لمسی، قابلیت نمایش ساعت و یا تایمر را هم دارد.

از دیگر امکانات هود 317B آلتون می‌توان به یک جک گازی اشاره کرد که کار باز و بسته شدن درب هود را برایمان بسیار آسان‌تر خواهد کرد. این محصول دارای فیلتر 3 لایه قابل شست‌وشو هم هست که می‌توانید آن را پس از مدتی، تمیز کنید. از طرفی دیگر، هود 317B آلتون دارای سنسورهای هوشمند تشخیص دود، گاز و حرارت است. وجود این سنسورها در هودهای نسل جدید، توانسته امکانات بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند. در بالا هم اشاره کردیم که محصولات آلتون، طبق آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. این محصول همچنین مجهز به سیستم روشنایی (لامپ SMD) پر نور است که می‌تواند فضای روی گازتان را به خوبی روشن کند.

قدرت موتور قوی در هودهای آلتون

چیزی که در تمام هودها چه مورب و چه شومینه‌ای مهم است، بحث قدرت مکش آن‌ها است. البته مورد دیگری هم در این میان وجود دارد که مربوط به میزان صدای تولید در هنگام کار کردن هود است. به این موضوع در بخش بعدی مطلب‌مان خواهیم پرداخت. اما همان‌طور که اشاره کردیم، اولویت تولیدکنندگان و مهندسان آلتون در ساخت تمام هودهایشان، بحث قدرت مکش آن‌ها است. بدین معنا که تمام هودهای آلتون، طوری طراحی شده‌اند تا بتوانند از لحاظ توان مکش، در سطح کاملا استاندارد و قابل قبولی قرار بگیرند. به خاطر این که اگر چنین امکانی در هودها ضعیف عمل کند، کل محصول با هر امکاناتی که دارد، زیر سوال خواهد رفت.

خوشبختانه در تمام هودهای آلتون، می‌توانیم شاهد استفاده از بهترین موتورهای مکش هوا باشیم. این موتورهای قوی می‌توانند به راحتی تمام بوهای نامطبوع و یا دود را به خوبی تهویه کنند. در مورد هود 317B آلتون هم باید بگوییم که این محصول دارای یک موتور فلزی توربوی 4 دور است. این موتور توربوی 4 دور می‌تواند به خوبی کار مکش و یا تهویه هوای آشپزخانه را انجام دهید. طوری که پس از اتمام کار تهویه دیگر متوجه بوهای نامطبوع و یا دودی در آشپزخانه‌تان نخواهید شد. چرا که قدرت مکش این هود چیزی معادل 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت است. با وجود چنین هودی، دیگر نگران تهویه مطبوع فضای آشپزخانه‌تان نخواهید شد.

میزان تولید صدای هود 317B آلتون

در بالا هم اشاره کردیم که بحث تولید صدای هود تا چه اندازه می‌تواند مهم باشد. یعنی اگر بخواهیم به طور کلی 2 عامل بسیار مهم را در یک هود باکیفیت بررسی کنیم، اولی قدرت مکش و دومی صدای موتور خواهد بود. ممکن است برخی برندهای دیگر قدرت مکش بیشتری را داشته باشند اما قطعا مهار کردن صدای موتورشان، کاری غیرممکن خواهد بود. به همین دلیل، بحث ایجاد توازن میان صدای کمتر و قدرت مکش بیشتر در هودها یک هنر محسوب می‌شود. خوشبختانه گروه مهندسان آلتون توانسته‌اند چنین امکانی را در هودهایشان ایجاد کنند. یعنی می‌توانیم انتظار بالاترین سطح مکش هود را با کمترین صدای ممکن،‌ از محصولات آلتون داشته باشیم.

در مورد هود 317B آلتون هم باید بگوییم که این محصول هنگام کار کردن، صدایی معادل 48 تا 58 دسی‌بل ایجاد می‌کند. ناگفته نماند که این صدا با تغییر قدرت مکش موتور هم کاملا فرق خواهد کرد. یعنی اگر میزان مکش را در کمترین حالت ممکن قرار دهید، قطعا صدای کمتری را از هودتان خواهید شنید. هر چقدر که شدت مکش موتور را در حالت حداکثری قرار دهید، طبیعتا صدای بیشتری از هود تولید خواهد شد. اما باز هم هود 317B آلتون طوری طراحی شده است که حتی در بالاترین حد فعالیت موتور، بتواند صدای کمی ایجاد کند. اگر خودتان این محصول را با یک هود بی‌کیفیت برند دیگر مقایسه کنید، متوجه منظورمان خواهید شد.

خدمات آلتون برای تمام مشتریان

تمام محصولات آلتون دارای 24 ماه ضمانت‌نامه رسمی این شرکت بوده که از زمان نصب محصول در خانه مشتریان محاسبه می‌شود. از طرفی دیگر، خدمات آلتون به مشتریانش فقط به اینجا ختم نمی‌شود. بلکه همراهان همیشگی آلتون می‌توانند تا 10 سال از خدمات پس از فروش این مجموعه بهره‌مند شوند. نصب تمام محصولات آلتون از جانب این شرکت، کاملا رایگان بوده و توسط بهترین و مجرب‌ترین کارشناسان ما انجام می‌گردد.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نوع هودمورب
عرض هود90 سانتی متر
تعداد دور موتور4 دور
قدرت مکش900 متر مکعب بر ساعت
میزان صداتا 58 دسی بل
نوع کنترل پنللمسی و کنترلی
نمای ظاهریشیشه و بدنه مشکی
سنسورحرارت و دود
روشناییلامپ SMD
ضمانت2 سال