هود مورب آلتون مدل H502S

برند: آلتون
8,250,000 تومان

معرفی هود H502S آلتون

ترکیب شیشه سکوریت مشکی با فریم استیل

هود H502S آلتون از طراحی زیبایی برخوردار است. چرا که طراحان آلتون برای این محصول از ترکیب رنگ مشکی و نقره‌ای استفاده کرده‌اند. بدین معنا که می‌توانیم در هود H502S آلتون شاهد یک شیشه سکوریت مشکی و یک فریم از جنس استیل باشیم. قبل از هر چیزی، باید بگوییم که شیشه سکوریت هود H502S آلتون هم از لحاظ کیفیت مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته و هم از لحاظ زیبایی در سطح قابل قبولی قرار دارد. فریم استیل این محصول هم، این دو ویژگی یکسان را دارد. به طور کلی، ترکیب این دو رنگ باعث شده تا هود H502S آلتون نمای مدرن پیدا کند. از این روی، می‌توان هود H502S آلتون در اکثر آشپزخانه‌ها استفاده کرد.

چرا که هم ست کردن آن با سایر لوازم آشپزخانه آسان بوده و هم نمای ویژه‌ای به آشپزخانه‌مان می‌بخشد. اکثر کسانی که سبک طراحی آشپزخانه‌شان مدرن است، این محصول را انتخاب می‌کنند. چرا که هود H502S آلتون می‌تواند به خوبی جلوه کاملا مدرن به آشپزخانه‌ها ببخشد. از طرفی دیگر، کیفیت ساخت شیشه سکوریت و استیل هود H502S آلتون در سطح کاملا قابل قبولی قرار دارد. به همین دلیل، می‌توانیم در صورت چرب یا کثیف شدن سطح هود، آن را به راحتی تمیز کنیم. همین موضوع هم باعث شده تا رضایت کاربران از هود H502S آلتون، بیشتر شود. چرا که می‌توانیم سطح هود را به راحتی، با استفاده از یک دستمال نم‌دار تمیز کنیم.

قدرت بالای مکش هود H502S آلتون

هود H502S آلتون می‌توان مهم‌ترین کار خود، یعنی مکش و تهویه هوای آشپزخانه را به خوبی انجام دهد. چرا که این یکی از مهم‌ترین موارد در هر هودی محسوب می‌شود که خوشبختانه هود H502S آلتون از چنین ویژگی برخوردار است. این موضوع به لطف وجود یک موتور بسیار قوی در هود H502S آلتون بوده که می‌تواند کار تهویه هوا را به خوبی انجام دهد. به عبارت دیگر، هود H502S آلتون یک موتور فلزی توربوی 4 دور قوی دارد که می‌توانید قدرت مکش 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت داشته باشد. یعنی اگر هودتان را در درجه حداقل قرار دهید، قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت و در درجه بالاتر هم میزان 900 متر مکعب بر ساعت را از هود H502S آلتون انتظار خواهید داشت.

وجود چنین موتوری در هود H502S آلتون باعث می‌شود تا کار تهویه به بهترین شکل ممکن انجام شود. چرا که این محصول در کمترین زمان ممکن، کار تهویه بوی نامطبوع و یا دود را به خوبی انجام خواهد داد. انتخاب این محصول می‌تواند برای کسانی که روی بحث تهویه هود حساس هستند، بسیار مناسب باشد. چرا که در زمینه مکش هوا قدرت بالایی داشته و می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد. البته این موضوع فقط شامل هود H502S آلتون نمی‌شود. بلکه تمام هودهای آلتون از قدرت بالای مکش برخوردار هستند. چنین چیزی به لطف مهندسی ساخت موتورهای قدرتمند در هودهای آلتون، امکان‌پذیر گشته است.

امکانات برتر هود H502S آلتون

در بالا هم راجع به استاندارد ساخت هود H502S آلتون اشاره کردیم و گفتیم که این محصول طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. همین موضوع باعث شده تا گروه مهندسی آلتون، برای هود H502S آلتون بهترین امکانات و تکنولوژی را در نظر بگیرند. به همین دلیل، می‌توانیم شاهد به روز ترین امکانات و تکنولوژی برتر در هود H502S آلتون باشیم. یکی از این موارد وجود سنسور هوشمند تشخیص گاز، دود و حرارت است که ایمنی استفاده از آن را بالاتر می‌برد. از طرفی دیگر، این هود دارای یک صفحه نمایش تمام لمسی با قابلیت نمایش تایمر و ساعت است. وجود صفحه نمایش لمسی روی شیشه سکوریتی هود H502S آلتون، امکان تمیز کردن سطح محصول را بسیار آسان‌تر می‌کند.

هود H502S آلتون دارای یک فیلتر 3 لایه قابل شست‌وشو بود که بهتر است پس از مدتی شسته شود. معمولا پس از مدت زمانی، فیلتر موجود در هود،‌ پر از ذرات چرب شده که ممکن است کار مکش هوا را سخت‌تر کند. به همین منظور می‌توان با یک شست‌وشوی ساده، کار مکش هوا را در هود،‌ تسهیل کرد. برای باز و بسته شدن آسان در هود، یک جک گازی تعبیه شده است که این کار را بسیار راحت‌تر می‌کند. یعنی با استفاده از این جک گازی، می‌توان به راحتی در هود را باز و بسته کرد. یکی دیگر از امکانات خوب این هود، وجود یک ریموت کنترل از راه دور است. با استفاده از این ریموت کنترل،‌ می‌توان به راحتی هود را از راه دور کنترل کرد.

بهترین ابعاد برای اکثر آشپزخانه‌ها

هود H502S آلتون دارای عرض 90 سانتی‌متری بود که آن را برای اکثر آشپزخانه‌ها مناسب می‌کند. به خاطر این که اکثر آشپزخانه‌ها از ابعاد مناسب برای نصب هودهای 90 سانتی‌متری برخوردار هستند. همین موضوع هم، باعث شده تا بتوانیم از هود H502S آلتون در چنین فضاهایی استفاده کنیم. اما برای آشپزخانه‌ها و فضاهای کوچک‌تر هم، می‌توانیم از سایر محصولات مورب آلتون استفاده کنیم. چرا که هودهای مورب آلتون متنوع بوده و عرض آن‌ها از 60 تا 90 سانتی‌متر است. بدین معنا که برای آشپزخانه‌های کوچک‌ می‌توان از هودهایی که عرض 60 سانتی‌متری دارند استفاده کنیم. اگر هم هیچ محدودیتی در فضای آشپزخانه وجود نداشته باشد، بهترین گزینه، استفاده از محصولاتی نظیر هود H502S آلتون است که عرض 90 سانتی‌متری دارند.

تولید صدای بسیار کم در هود H502S آلتون

هود H502S آلتون هنگام کار کردن، صدای کمی ایجاد می‌کند. اگر شما هم روی صدای هودتان حساس هستید، باید بگوییم که این محصول رضایت‌تان را به طور کامل جلب خواهد کرد. چرا که به طور کلی، هود H502S آلتون صدایی بین 48 تا 58 دسی‌بل تولید می‌کند. یعنی اگر درجه هود را در پایین‌ترین سطح آن قرار دهید، صدایی در حد 48 دسی‌بل خواهید شنید. در بالاترین حالت فعالیت هود هم،‌ حداکثر صدای 85 دسی‌بلی تولید می‌گردد. بدین معنا که حتی در بالاترین حالت فعالیت هود، شاهد صدای گوش‌خراشی نخواهیم بود و می‌توانیم در یک فضای کاملا آرام آشپزی کنیم. این یکی از بهترین مزایای هودهای آلتون بوده که به لطف برترین مهندسان ایرانی ایجاد شده است.

خدمات آلتون برای تمام خریداران و مشتریان

شما با انتخاب هود H502S آلتون از 24 ماه ضمانت‌نامه معتبر شرکت برخوردار خواهید شد. یعنی می‌توانید تا 2 سال، بدون کوچک‌ترین نگرانی، از هودتان استفاده نمایید. حتی پس از اتمام این 2 سال، باز هم آلتون شما را تنها نخواهد گذاشت. چرا که تا 10 سال از خدمات پس از فروش این مجموعه برخوردار خواهید شد. از طرفی دیگر، نیازی به نگرانی بابت نصب محصولات و یا پیدا کردن نصاب برای این هود را هم نخواهید داشت. چرا که تمام محصولات آلتون به صورت کاملا رایگان و با استفاده از بهترین و مجرب‌ترین افراد این مجموعه، در محل مشتریان نصب می‌گردند.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نوع هودمورب
عرض هود90 سانتی متر
تعداد دور موتور4 دور
قدرت مکش900 متر مکعب بر ساعت
میزان صداتا 58 دسی بل
نوع کنترل پنللمسی و کنترلی
نمای ظاهریشیشه مشکی و استیل
سنسورحرارت و دود
روشناییلامپ SMD
ضمانت2 سال