هود مورب آلتون مدل H317W

برند: آلتون
8,580,000 تومان

هود H317W یکی از بهترین محصولات مورب آلتون است. این محصول هم از لحاظ ظاهری بسیار زیبا بوده و هم امکانات متنوعی دارد. ساخت هود H317W آلتون طبق آخرین استانداردهای روز دنیا انجام شده است. به همین دلیل می‌توانیم شاهد بهترین امکانات و ویژگی‌ها در هود H317W آلتون باشیم. یعنی از قدرت مکش بالا گرفته تا ایجاد صدای کمتر و سنسورهای هوشمند و… از ویژگی‌های هود H317W آلتون است که در اینجا بیشتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در ادامه این مطلب، به چند نمونه از امکانات هود H317W آلتون خواهیم پرداخت، تا با آن‌ها به طور کامل آشنا شوید. پس برای اطلاعات بیشتر، با آلتون همراه باشید.

معرفی هود H317W آلتون

زیبایی ظاهری و طراحی مدرن در هود H317W آلتون

هود H317W آلتون به واسطه وجود یک شیشه اپتیک سفید رنگ، ظاهر بسیار زیبایی دارد. البته تمام محصولات آلتون از لحاظ ظاهری بسیار زیبا طراحی شده‌اند و این موضوع برای تمام محصولات این مجموعه صدق می‌کند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در تولید محصولات آلتون وجود دارد، بحث تنوع مدل و رنگ‌بندی ‌آن‌ها است. بدین معنا که می‌توانیم در سری H317 آلتون، شاهد رنگ‌بندی‌های مختلف،‌ مشکی، کرم و یا سفید باشیم. مشتریان می‌تواند طبق طراحی که آشپزخانه‌شان دارد و نوع انتخابشان،‌ یکی از این محصولات را خریداری نمایند. برای مثال، اگر طرح و رنگ کابینت‌هایتان روشن بوده و سبک طراحی آشپزخانه‌تان مینیمالیستی و یا مدرن است، می‌توانید هود H317W آلتون را انتخاب نمایید.

این هود فضای آشپزخانه‌تان را بسیار زیباتر کرده و جلوه آن را متفاوت‌تر خواهد کرد. ست کردن هود H317W آلتون با سایر لوازم خانگی‌تان هم کار بسیار آسانی خواهد بود. چرا که هیچ محدودیتی در انتخاب این هود،‌ برایتان وجود نخواهد داشت. بدین معنا که انتخاب مدل و رنگ محصولات، کاملا بستگی به نوع سلیقه و انتخاب مشتریان خواهد داشت. این موضوع در مورد هود H317W آلتون هم به طور کامل، صدق می‌کند. شما می‌توانید هود H317W آلتون را برای هر نوع آشپزخانه‌ای انتخاب کرده و زیبای و کارایی بالا را به طور همزمان با هم تجربه کنید. حالا که صحبت از کارایی هود شد، بهتر است به سایر امکانات برتر این محصول هم اشاره کنیم.

مجهز به یک شیشه اپتیک سفید مقاوم

در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که هود H317W آلتون  دارای یک شیشه اپتیک سفید و بسیار زیبا است. اما تنها ویژگی این شیشه اپتیک، فقط زیبایی آن نیست. بلکه تولیدکنندگان آلتون سعی کرده‌اند شیشه اپتیک هود H317W آلتون را طوری طراحی کنند تا مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد. البته لازم به ذکر است که تمام شیشه‌های هودهای آلتون، اعم از اپتیک و یا سکوریت، دارای چنین ویژگی هستند. از آنجایی که هودها بالای اجاق گاز قرار می‌گیرند و در تماس مستقیم حرارت شعله‌ها هستند، باید مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشند. خوشبختانه، هود H317W آلتون چنین ویژگی داشته و می‌تواند مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد و دچار هیچ آسیبی نشود.

یکی دیگر از مواردی که در مورد شیشه هود H317W آلتون وجود دارد، راحتی کار کردن با آن است. چرا که معمولا تمیز کردن سطح شیشه‌ای هود کار بسیار آسانی بوده و همین موضوع رضایت کاربران را بیشتر جلب می‌کند. از آنجایی که هود سریعا مواد چرب موجود در غذاها را جذب می‌کند، اگر از جنس فلزهای نامرغوب ساخته شود، پاک کردن سطح آن هم کار بسیار سختی خواهد بود. اما محصولی نظیر هود H317W آلتون که سطح شیشه‌ای دارد، کار تمیز کردن آن هم بسیار آسان‌تر بوده و همین موضوع می‌تواند موجب راحتی تمام کاربرانش شود. به خاطر این که می‌توان فقط با استفاده از یک دستمال نم‌دار، سطح هود را به راحتی تمیز کرد.

ابعادی استاندارد برای تمام آشپزخانه‌ها

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، هود H317W آلتون طبق آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. معمولا بحث استاندارد در ساخت محصولات آلتون، تمامی موارد را شامل می‌شود. یعنی از امکانات و ویژگی‌های هود گرفته تا ابعاد و اندازه آن، شامل این استانداردها می‌گردد. در نتیجه، می‌توانیم شاهد ابعادی کاملا استاندارد در تمامی هودهای آلتون باشیم. این موضوع در مورد هود H317W آلتون هم صدق می‌کند. چرا که هود H317W آلتون عرض 90 سانتی‌متری داشته و می‌تواند برای تمامی آشپزخانه‌هایی که این ابعاد را دارا هستند، کاملا مناسب باشد. یعنی فقط کافی است که ابعاد 90 سانتی‌متری را روی اجاق‌گازتان در نظر بگیرید تا بتوانید هود را به راحتی در کابینت آشپزخانه‌تان نصب کنید.

آشنایی با امکانات هود H317W آلتون

در بالا هم اشاره کردیم که هود H317W آلتون دارای امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی بوده که هر کدام مزایای خاص خودشان را برای کاربرانشان خواهند داشت. برای مثال، می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی در هود H317W آلتون اشاره کرد که کار کردن با هود را برای تمامی کاربران آسوده‌تر خواهد کرد. یعنی فقط کافی است سطح صفحه نمایش را به آرامی لمس کنید تا تنظیمات مورد نظرتان را سریعا اعمال کنید. از طرفی دیگر، یک ریموت کنترل از راه دور هم برای هود H317W آلتون در نظر گرفته شده است تا کارتان را آسان‌تر کند. یعنی شما در هر فاصله‌ای از هود که باشید، می‌توانید آن را از راه دور هم کنترل نمایید و همیشه هم نیازی به استفاده از صفحه نمایش لمسی نخواهید داشت.

وجود یک جک گازی در هود H317W آلتون کار باز و بسته کردن در هود را برایتان بسیار آسان‌تر خواهد کرد. از طرفی دیگر برای هود H317W آلتون یک فیلتر 3 لایه هم در نظر گرفته شده که کاملا قابل شست و شو است. این موضوع بیشتر به خاطر تجمع مواد چرب بر روی فیلترها است. چرا که بهتر است فیلترهای هود، پس از مدتی شست و شو شوند تا موتور هود بتواند کار تهویه هوا را به راحتی انجام دهد. این محصول همچنین دارای سنسور هوشمند تشخیص دود، گاز و حرارت است. وجود چنین سنسورهایی سطح ایمنی هود را هم افزایش خواهد داد. همچنین می‌توان به یک سیستم روشنایی قوی از نوع لامپ‌های SMD هم اشاره کرد که می‌تواند فضای روی اجاق گازتان را به خوبی روشن نماید.

قدرت موتور بالا و مکش سریع در هود H317W آلتون

هود H317W آلتون همچنین دارای یک موتور فلزی توربوی 4 دور بوده که قدرت مکش بسیار بالایی را در این محصول ایجاد می‌کند. وجود چنین موتور قدرتمندی در هود H317W آلتون، باعث می‌شود علاوه بر قدرت مکش بالای هوا، شاهد سرعت انجام چنین فرایندی هم باشیم. بدین معنا که دیگر نیازی به صبر کردن مدت زمان زیادی برای مکش هوای روی اجاق گاز و یا آشپزخانه را نخواهیم  داشت. بلکه به واسطه یک موتور توربوی قوی، می‌توانیم در کمترین زمان ممکن، شاهد تهویه هوای روی اجاق گاز و یا آشپزخانه، توسط هودمان باشیم. این یکی از بهترین امکاناتی است که هود H317W آلتون در اختیار تمام کاربرانشان قرار می‌دهد. در نتیجه، تمام کسانی که به دنبال یک هود باکیفیت از لحاظ قدرت مکش هوا می‌گردند، می‌توانند هود H317W آلتون را انتخاب نمایند.

تولید صدای بسیار کم در هود H317W آلتون

هود H317W آلتون علاوه بر قدرت مکش هوای قوی که دارد، صدای بسیار کمی را هنگام کار کردن تولید می‌کند. این موضوع به لطف مهندسی قوی گروه صنعتی آلتون، استفاده از بهترین مواد اولیه در هودها و همچنین در نظر گرفتن آخرین استانداردهای روز دنیا در ساخت هود H317W آلتون بوده است. به همین دلیل، می‌توانیم شاهد ایجاد کمترین صدا هنگام کار کردن با هود باشیم. این موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند با آسودگی خاطر بیشتر، از این هود استفاده نمایند.

آشنایی با خدمات آلتون

هود H317W آلتون دارای 24 ماه ضمانت‌نامه و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش است. نصب تمامی محصولات آلتون، به صورت کاملا رایگان بوده و توسط بهترین افراد این مجموعه، در محل موردنظر مشتریان انجام می‌شود.

مشخصات فنی
نام ویژگیمقدار ویژگی
نوع هودمورب
عرض هود90 سانتی متر
تعداد دور موتور4 دور
قدرت مکش750 متر مکعب بر ساعت
میزان صداتا 58 دسی بل
نوع کنترل پنللمسی و کنترلی
نمای ظاهریشیشه و بدنه سفید
سنسورحرارت و دود
روشناییلامپ SMD
ضمانت2 سال